اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انواع کالا و ارز قاچاق در خوی کشف شد/نقش عشایر در تامین امنیت مرزی

فرماندار خوی گفت: انواع کالا شامل مواد سوختی، دارو، پارچه، لوازم‌یدکی خودرو و ارز در هشت‌ماهه امسال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در خوی کشف و ضبط شد.

انواع کالا و ارز  قاچاق در خوی کشف شد/نقش عشایر در تامین امنیت مرزی

محمد عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به نقش عشایر در تأمین امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: عشایر از دیرباز حافظ مرزهای کشور بوده و نقش بسیار مهمی در تقویت مؤلفه‌های امنیتی کشور بر عهده‌ دارند و عشایر و مرزنشینان غیور همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود همواره مدافع کشور بوده و در این راه حماسه‌ها آفریدند.

وی در ادامه ضمن اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: در این جنگ دشمن با تمام حربه‌ها از جمله تحریم، اخلال در نظام اقتصادی و با قاچاق کالا درصدد ضربه زدن به کشور است که با یاری پروردگار و با حضور مردم از جمله عشایر این توطئه نیز خنثی می‌شود.

فرماندار خوی افزود: در هشت‌ماهه امسال انواع کالا شامل مواد سوختی، دارو، پارچه، لوازم‌یدکی خودرو و ارز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در خوی کشف و ضبط شد.

عابدی همچنین گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصل سرما و به‌منظور تأمین گاز مایع خانوارها، دستگاه‌های نظارتی از عرضه خارج شبکه گاز مایع جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2030/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول