اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مخابره پیام عزت و اقتدار نیروهای مسلح از گلستان

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان یکی از امتیازات نام اسلامی را برخورداری از نیروهای مسلح مکتبی و مردمی برشمرد و گفت: نیروهای مسلح امروز پیام عزت و اقتدار را به دنیا مخابره کردند.

مخابره پیام عزت و اقتدار نیروهای مسلح از گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در پایان مراسم متمرکز دسته‌روی نیروهای مسلح استان گلستان که همزمان با بزرگداشت «سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)» و «شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع)» در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از یک هزار و 400 سال مردم مسلمان در سالروز رحلت پیامبر مهربانی اشک ماتم می‌ریزند و پیام اتحاد و وحدت  سرمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) اسوه حسنه و گل سرسبد پیامبران است، تصریح کرد: پیامبر (ص) زمانی که می‌خواست از دنیا برود دو گوهر گرانبها در میان امت به امانت گذاشت یکی قرآن و دیگری عترت؛ و مسلمانان را به صیانت از این دو مهم ترغیب کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان افزود: ما که پیروان آن امام همام هستیم باید علاوه بر اینکه عمل به واجبات و ترک محرمات را مهم بشماریم در تبعیت از فرامین ولایت نیز باید گوش به فرمان باشیم.

* مهمترین رموز عزت دنیوی و اخروی ایمان به خدا و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) است

رعایتی؛ مهمترین رموز عزت دنیوی و اخروی را ایمان به خدا و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: امام راحل با توکل به خدا و پشتوانه مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و امروز بعد از 40 سال این انقلاب به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با عبور از فرازو نشیب‌های بسیار در اوج اقتدار است.

وی حضور نیروهای مسلح در کنار مردم در مراسم دسته‌روی عزاداری را پرشور و بابصیرت توصیف کرد و افزود: حکومت و نظام دینی بر گرفته از مکتب پیامبر (ص) است، نیروهای مسلح استان گلستان امروز با حضور پرشور خود در این مراسم یک پیام به دنیا مخابره کردند که به عنوان سرباز و پاسدار وطن در ظاهر به یک دست سلاح جنگی دارد و با دست دیگر قرآن و عترت دارد و فرق زیادی بین سربازان نظام اسلامی با سایر کشورها است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به وحدت مثال زدنی شیعه و سنی ابراز کرد: امروز همه مسلمانان متوجه توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه شدند، از خدعه دشمن نیز باکی ندارند، شیوه‌های اتصال به حبل‌الله را در نظر گرفتند تا اقتدار روزافزون را به رخ دنیا بکشند.

 رعایتی با اشاره به افول قدرت‌های استکباری در جهان گفت: آمریکا زمانی تصور می‌کرد قدرت نخست جهان است حالا امروز به مسوولان کشورمان برای مذاکره التماس می‌کند.

وی رمز پیروزی در دنیا و آخرت را توسل به قرآن و اهل بیت (ع) دانست و بیان کرد: اگر در این مسیر ثابت قدم بمانیم عزت و سربلندی‌مان همیشگی است.

به گزارش فارس، در این مراسم استاندار گلستان، فرماندهان نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول