اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح جامع و تفصیلی پیشرفت جزیره لارک تسریع یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید اجرای طرح جامع و تفصیلی آبادانی و پیشرفت جزیره لارک سرعت بخشید و بنیاد علوی می تواند در این طرح نقش موثری داشته باشد.

اجرای طرح جامع و تفصیلی پیشرفت جزیره لارک تسریع یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح آبادانی جزیره لارک با مشارکت بنیاد علوی، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  نیز باید عملیات اجرایی طرح هادی جزیره لارک تسریع بخشد و گزارش پیشرفت پروژه را به معاونت عمرانی استانداری ارائه کند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بخش بهداشت و درمان جزیره لارک، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید برآورد هزینه ای برای تجهیزات مورد نیاز درمانگاه این جزیره را انجام دهد و به معاونت عمرانی استانداری هرمزگان اعلام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان اقدامات لازم در خصوص احداث مخازن سوخت و نیز جابجایی و ایمن سازی مخازن فعلی در جزیره لارک را انجام دهد.

مدرس با تاکید بر ضرورت شناسایی افراد بی‌سواد در جزیره لارک، افزود: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری باید افراد بی‌سواد در جزیره لارک را شناسایی و به آموزش و پرورش استان معرفی کند.

وی بر تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد جزیره لارک تاکید کرد و گفت: تکمیل کارهای باقی مانده واحدهای باقی مانده واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد جزیره لارک سریع تر پیگیری و اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن ورزشی لارک، افزود: بنیاد علوی و اداره کل ورزش و جوانان استان باید به صورت مشارکتی اقدامات لازم به منظور تعمیر و تجهیز سالن ورزشی این جزیره را انجام دهند.

مدرس با اشاره به ضرورت تکمیل عملیات باقی مانده رینگ جزیره لارک، افزود: بنیاد مستضعفان باید اقدامات لازم به منظور تکمیل رینگ این جزیره را انجام دهد و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز طرح ایجاد فضای سبز دور رینگ را پیگیری کند.

انتهای پیام/88031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول