اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ترافیک در بزرگراه خاتم سنگین است/ برقراری محدودیت ترافیکی وسایل نقلیه تا عصر سه‌شنبه

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به اینکه در برگزار خاتم به سمت مشهد ترافیک سنگینی داریم، گفت: ورودی در این بزرگراه سنگین است و با کندی حرکت وسایل نقلیه مواجه هستیم اما در بزرگراه سلسله الذهب حجم ورودی بالاست اما خوشبختانه ترافیک روان است.

ترافیک در بزرگراه خاتم سنگین است/ برقراری محدودیت ترافیکی وسایل نقلیه تا عصر سه‌شنبه

حمیدرضا دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: عصر امروز به علت تصادفی که در اثر بارندگی و لغزندگی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) رخ داد ترافیک سنگینی داشتیم که با همکاری پلیس راهور، وضعیت عادی شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به اینکه در برگزار خاتم به سمت مشهد ترافیک سنگینی داریم، افزود: ورودی در این بزرگراه سنگین است و با کندی حرکت وسایل نقلیه مواجه هستیم اما در بزرگراه سلسله الذهب با اینکه حجم ورودی بالاست ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه به علت حضور هیأت مذهبی در اطراف حرم مطهر محدودیت وسایل نقلیه را داریم، اظهار کرد: محدوده اطراف حرم مطهر تحت کنترل است و خیلی از تقاطع‌های اطراف حرم نیز متأثر شده‌اند، به همین علت، به وسایل نقلیه عمومی اجازه دادیم تا به سمت حرم مطهر حرکت کنند تا وضعیت بهتر بشود.

دهنوی ادامه داد: محدودیت تردد وسایل نقلیه از عصر امروز در لایه اول ترافیکی یعنی در ورودی حرم مطهر امام رضا(ع) از سمت میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، میدان پنج‌راه، میدان بسیج یا چهارراه دانش و خیابان شهید اندرزگو تا عصر روز سه‌شنبه برقرار است و امشب نیز پاکسازی کامل انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متأسفانه با بارندگی‌های خفیف بار ترافیکی ما متأثر می‌شود و تصادفات رخ می دهد، بنابراین از رانندگان تقاضا دارم با رعایت فاصله مطمئنه و سرعت مناسب در این زمان بیشتر به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده در مشهد باعث تصادفات و افزایش حجم ترافیک‌ شده است، بیان کرد: برای جلوگیری از تصادفات لازم است رانندگان با صبر و شکیبایی بیشتر رانندگی کنند.

دهنوی به زائران پیاده توصیه کرد حرکتشان را در شب مدیریت کنند و در روز حتما از خلاف جاده‌ها و وسایل نقلیه حرکت و از کنار گذرها عبور کنند، در معابر شهری از پیاده‌روها استفاده کنند و مسیر مطمئنی را برای رسیدن به حرم مطهر انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول