اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم مشارکت حداکثری مردم و مسوولان در راهپیمایی ۱۳ آبان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم و مسوولان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: 13 آبان ماه باید برای همیشه ماندگار شود.

لزوم مشارکت حداکثری مردم و مسوولان در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی سیزده آبان اظهار داشت:حرکت‌های فرهنگی در رابطه با هویت‌بخشی به انقلاب اسلامی باید بیشتر شود تا بتوانیم آن را بیش از پیش در معرض دید همگان قرار دهیم.

وی ادامه داد: در گام اول انقلاب اسلامی همواره  حالت تدافعی داشتیم اما هم اکنون گام دوم انقلاب اسلامی ملت ایران  به صورت تهاجمی شروع شده است و باید این روند ادامه داشته باشد که نیاز به تلاش بیش از پیش همه کارگزاران و دلسوزان دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: در گذشته گاهی مواقع در مرزهای کشورمان محصور شده  بودیم و از یک شعار  مرگ بر آمریکا استفاده می‌کردیم اما امروزه شعارهای انقلاب اسلامی به مراتب و نسبت به اوایل  انقلاب سنگین تر شده است و دشمنان ملت ایران به دلیل موفقیت هایی که به دست آورده ایم ناکام مانده اند.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: امروز با عنایت خداوند سبحان حتی در خارج از مرزها هم سنگر به سنگر دشمن را به عقب می‌رانیم و این از برکات انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب هم هر چقدر حالت تهاجمیان بیشتر باشد دشمن بیشتر عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن یوم الله سیزده آبان تاکید کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های انقلابیون و خون شهدا در شرایطی هستیم که انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت کرده است و آمریکا از منطقه و سنگر به سنگر عقب رانده می‌شود.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: به موازات اعمال تحریم‌های حداکثریِ ظالمانه در مقابل فشار حداکثری یک مقاومت همه جانبه از سوی ملت بزرگ ایران صورت گرفت که این مهم باعث ایجاد دوران یاس دشمن شد که این دوران آغاز شده است و به امید خداوند تا به نابودی صدرصدی دشمنان ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: برای یوم الله سیزده آبان در  بحث فضا سازی عمومی باید امسال یک تغییر اساسی نسبت به سال‌های گذشته انجام شود و همه آحاد مردم و دستگاه‌های مسؤول در این امر باید مشارکت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: باید فضای امید در بطن جامعه تزریق شود و به صورت مستقل اهداف آمریکای جنایتکار تبیین شود و دستش از سیاست‌های دوگانه برای همگان رو شود.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: ۱۳ آبان یکی از روزهای شاخص انقلاب اسلامی است که باید برای همیشه ماندگار شود و به یک حرکت ملی تبدیل شود.

 وی اضافه کرد:در این روز باید با قدرت در مقابل دشمنان بایستیم و دو پیام را برای آن‌ها مخابره کنیم اول اینکه به دنیا بفهمانیم، تحریم‌ها هیچ اثری نداشته است و دوم اینکه آمریکائی‌ها بدانند ماندنشان در خاورمیانه برایشان هزینه‌های بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/88052

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول