اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نخستین اعزام استاد و دانشجو به اروپا با بورسیه اراسموس‌پلاس

سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ از اختصاص نخستین بورس اراسموس پلاس به این دانشگاه برای اعزام اساتید و دانشجویان دکتری خبر داد.

نخستین اعزام استاد و دانشجو به اروپا با بورسیه اراسموس‌پلاس

سید سعید هاشمی سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از اختصاص نخستین فاند اراسموسپلاس به این دانشگاه خبر داد. 

هاشمی تصریح کرد: نخستین فاند اراسموسپلاسی که مجموعه اتحادیه اروپا به دانشگاه علم و فرهنگ اهدا کرده است، برای هزینه های فرصت مطالعاتی است که اساتید این دانشگاه و دانشجویان دکتری این دانشگاه به کشور اتریش و دانشگاه ای ام سی (IMC) اتریش خواهند رفت.

سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ افزود: نخستین دوره را از آخر آبان‌ماه امسال با اعزام 20 نفر از اساتید و دانشجویان دکتری به کشور اتریش آغاز خواهیم کرد.

به گزارش فارس، اراسموس پلاس بورسی آموزشی است که از سوی اتحادیه اروپا با هدف تبادل دانشجو بین دانشگاه‌های اروپایی و سایر دانشگاه‌های جهان اختصاص می‌یابد و دانشجویان با دریافت این بورس می‌توانند در دانشگاه‌های اروپایی تحصیل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول