اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم توجه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب

فر ماندار دلگان گفت: در گام دوم انقلاب، رهبری توصیه به علم و دانش، پژوهش و فناوری کردند و همچنین بر روی توان و قدرت جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تکیه شده است.

لزوم توجه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از دلگان، مجتبی شجاعی امروز در دیدار با جوانان اظهار کرد: مراقب باشیم دشمن از خاکریز محرومیت و غفلت در رسیدگی به برخی مناطق دورافتاده جغرافیایی ضربه وارد نکندو فقر در برخی مناطق را بهانه پمپاژ بدگمانی و یاس در جامعه نکند.

فرماندار دلگان افزود: جامعه مطلوب دشمن جامعه ای است که به شدت اسیر سطحی نگری و ظاهربینی است و هراس دشمن از وحدت، آرامش در سایه همین وحدت ، مسئولیت پذیری و وجدان کاری ، کار جهادی و تفکر بسیجی، میانه روی و اعتدال است.

وی ادامه داد: دشمن سخت همت خود را بسیج کرده تا آدرس محرومیتها را پیدا و به سراغ محرومیت های آشکار و پنهانی برود که بخشی از آن نتیجه دوری از تفکر اصیل خدمت و محرومیت زدایی و بخش اعظم آن میراث عقب افتادگی دوران ستمشاهی است.

شجاعی گفت: باید بپذیریم که اکنون و در این دوران حساس منطقه ای و بین المللی مکلف به رعایت اصول پایه‌ای انقلاب در حفظ وحدت و همچنین پرداختن به اصل خدمت و زدودن زنگار حواشی پردازی از حوزه مقدس و پاک خدمتیم.

وی ادامه داد: تعبیر و تفسیر اصولی و عمیق آتش به اختیار ، یعنی وجدان‌کاری ، مسئولیت پذیری ،ایثار ، یافتن و جستجو و بازنمودن گره مردم به هر شکل ، ورود به عرصه محرومیت زدایی قبل از مداخله دشمن و بهره برداری از آن و در نهایت یعنی مفهوم عمیق و نجات بخش تبعیت از ولایت.

فرماندار دلگان بیان کرد: در گام دوم انقلاب رهبری توصیه به علم و دانش، پژوهش و فناوری نموده اند و همچنین بر روی توان و قدرت جوانان برای تحقق بیانییه گام دوم انقلاب تکیه شده است ، لذا رویکرد موثر کنونی دولت در بهره‌مندی از ظرفیتهای گام دوم‌انقلاب، چاره پیشرفت کشور خواهد بود.

الحمدلله امروز خدمت رسانی از چهارچوب اتاق ها و لابلای دستورالعملها و وظایف سازمانی خارج و در حال تبدیل شدن به نهضت است که تبلور آن در اقدامات پررنگ محرومیت زدایی دولت، گروههای کثیر جهادی ، محرومیت زدایی سپاه پاسداران ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، استان قدس رضوی و .. است که در کنار یکدیگر و با وحدت در حال ایستادگی در مقابل توطئه اقتصادی و تحریمهای دشمن و هم محرومیت زدایی هستند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول