اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ایران قطب کیک بوکسینگ آسیاست/ کسب دو نشان کیک بوکسرهای ایرانی در رقابت‌های WFMC

رئیس سازمان غیرحرفه‌ای‌ و حرفه‌ای کیک بوکسینگ آسیا با اشاره به کسب دو نشان ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های WFMC گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شده و کسب دو مدال ارزشمند، نشان از توانمندی کیک بوکسرهای کشورمان دارد.

ایران قطب کیک بوکسینگ آسیاست/ کسب دو نشان کیک بوکسرهای ایرانی در رقابت‌های WFMC

علی‌اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور ورزشکاران ۴۰ کشور در رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ WFMC اظهار کرد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی در شهر نوردهورن آلمان برگزار شد و ورزشکاران در دو بخش مردان و بانوان با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ WFMC در چهار رده سنی رینگ اسپورت و تاتامی اسپورت برگزار شد، افزود: سه ورزشکار ایرانی در این مسابقات حضور پیدا کردند و موفق به کسب دو نشان شدند.

رئیس سازمان غیرحرفه‌ای‌ای و حرفه‌ای کیک بوکسینگ آسیا با اشاره به کسب نشان نقره روان‌بخش رستمی در وزن -80 کیلوگرم در استایل کیک لایت در تاتامی اسپورت گفت: یاور رستمی دیگر ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها در استایل تای بوکسینگ در رینگ اسپورت موفق به کسب نشان برنز رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ WFMC شد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه ایران یکی از قطب‌های کیک بوکسینگ در قاره آسیا است، خاطرنشان کرد: کیک بوکسینگ در دو بخش غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای برگزار می‌شود، ورزشکاران کشورهای ایران، هلند، فرانسه، ژاپن، امریکا، کانادا و روسیه در بخش حرفه‌ای از سطح بالایی برخوردار هستند.

به گزارش فارس، رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ WFMC از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه به میزبانی نوردهورن آلمان با حضور ورزشکاران ۴۰ کشور برگزار شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول