اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری «زم» شاهکار اطلاعاتی سپاه و اقدامی ارزشمند بود

ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی با تقدیر از اقدام سربازان گمنام امام زمان در دستگیری مدیر کانال تلگرامی آمد نیوز، این حرکت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی را یک شاهکار اطلاعاتی و اقدامی ارزشمند در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ و دسیسه‌های دشمنان دانستند.

دستگیری «زم» شاهکار اطلاعاتی سپاه و اقدامی ارزشمند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی با تقدیر از اقدام سربازان گمنام امام زمان در دستگیری مدیر کانال تلگرامی آمد نیوز، این حرکت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی را یک شاهکار اطلاعاتی و اقدامی ارزشمند در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان دانستند.

شفافیت مالی مسؤولان یک مطالبه عمومی و مردمی است

امام‌جمعه موقت کاشمر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلای نماز جمعه این شهر با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جان گذار پیامبر مکرم اسلام و فرزندان بزرگوار ایشان، بر برگزاری محافل و مجالس سوگواری باشکوه تأکید کرد و گفت: امیدواریم پیاده‌روی اربعین در کربلا و پیاده‌روی این روزهای کاروان‌ها به سمت مشهد برای شرکت در مراسم عزاداری حرم مطهر رضوی موردقبول رضای خداوند قرار گیرد.

حجت‌الاسلام علی محمدی با تأکید بر اینکه خودباوری در جامعه اسلامی باید تقویت و موردتوجه قرار گیرد، افزود: باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد، چراکه ناامید کردن مردم درواقع جزو گناهان است.

وی با اشاره به اینکه این در ادامه موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، این روزها نیز شاهد رونمایی از جت آموزشی یاسین به‌عنوان یک دستاورد مهم به دست جوانان متخصص و توانمند ایرانی بودیم، بیان کرد: ساخت هواپیمای جت با اتکا به توانمندی و استعداد نیروهای متخصص کشور که با استانداردهای بین‌المللی همخوانی دارد کار بسیار مهمی بود و بار دیگر جوانان این مرزوبوم به دنیا نشان دادند که ما می‌توانیم.

امام‌جمعه موقت کاشمر یادآور شد: با توجه به اینکه استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف کشور داریم انتظار داریم مسؤولان و متولیان با تقویت و حمایت از آن بتوانند ضمن کمک به ایجاد اشتغال بیشتر، زمینه را برای تولیدات داخلی افزایش دهند تا از این طریق علاوه بر ریشه‌کنی بیکاری بتوانیم نیازهایمان را به دست خودمان تولید کنیم و به بیگانگان نیازی نداشته باشیم.

وی در ادامه دستگیری سر شبکه و کانال تلگرامی ضدانقلاب آمد نیوز را شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: دستگیری فردی که موردحمایت همه‌جانبه سرویس‌های اطلاعاتی سه قدرت آمریکا، اروپا و اسرائیل بود کار مهم و ارزشمندی بود که توسط سربازان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران محقق شود.

محمدی با اذعان به اینکه دستگیری روح‌الله زم به‌قدری مهم بوده که تمامی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و شرق را مشغول کرده است، خاطرنشان کرد: این فرد خائن در اغتشاشات سال 96 مهره اثرگذار برای هدایت و راهنمایی مردم به تجمع و اغتشاش بوده است، به‌طوری‌که تمام امید و آرزوی سلطنت‌طلب‌ها و ضدانقلابی‌های فراری در خارج از کشور به او بوده است.

وی بابیان اینکه امیدواریم تمام منافقین و نفوذی‌هایی که در دستگاه‌های دولتی نفوذ کردند هر چه سریع‌تر شناسایی و به مردم معرفی شوند، ادامه داد: باید این افراد خائن و نفوذی که اطلاعات کشور را جمع‌آوری و در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند، محاکمه شوند.

خطیب جمعه موقت کاشمر همچنین شفافیت مالی مسؤولان را یک مطالبه عمومی و مردمی دانست و تأکید کرد: جامعه اسلامی خدمتگزاران و مسؤولینی می‌خواهند که خدمتگزار جامعه باشند و این اطمینان را به مردم بدهند که تنها برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و در پی کسب ثروت نیستند.

وی با اشاره به اینکه طرح شفافیت مالی مسؤولان به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، بنابراین همه مسؤولان باید به این مهم احترام بگذارند و اموال خودشان را قبل و بعد از مسؤولیت اعلام کنند، اظهار کرد: اگرچه تعداد انگشت‌شماری از افرادی که مسؤولیت دارند سوءاستفاده می‌کنند و به مردم خیانت می‌کنند، اما این اقدام باعث می‌شود که از دست‌اندازی‌های احتمالی به بیت‌المال و سوءاستفاده‌های مالی جلوگیری شود.

محمدی بابیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند اولویت‌های اصلی کشور را در سایه تبلیغاتی که انجام می‌دهند به‌عنوان اولویت فرعی مطرح کنند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که با توطئه و دسیسه‌های مختلف دشمن روبرو هستیم باید از دوقطبی کردن کشور پرهیز کنیم، بنابراین ضرورت دارد با حفظ اتحاد و همبستگی، پشت سر رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم تا دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب جرأت نزدیک شدن به کشور را نداشته باشند.

امام‌جمعه موقت کاشمر بابیان اینکه مظهر اصلی قدرت درواقع حضور و پشتیبانی مردم است، یادآور شد: گرانی، بیکاری، مشکلات فرهنگی، معضلات اجتماعی و تقویت مقاومت ملی و منطقه‌ای ازجمله مسائل مهمی است که باید به‌صورت اصلی و محوری موردتوجه مسؤولان قرار گیرد.

وقف فرهنگی و دینی نیاز امروز جامعه است

امام‌جمعه داورزن ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران این شهر گفت: وقف برای برنامه فرهنگی و دینی ازجمله نیاز امروز جامعه ماست که توجه واقفان به این موضوع بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده با اشاره به اعتراضات در کشور لبنان افزود: برخی معترضین برای مسائل اقتصادی در خیابان‌ها فتنه و آشوب می‌کنند تا به لبنان و حزب‌الله ضربه بزنند اما با حضور روشنگرانه و بصیرت افزایی دبیر کل حزب‌الله سید حسن نصرالله این فتنه به نتیجه نرسید و سید مجاهد ابتدا از مطالبات به‌حق مردم حمایت کرد و مخالفت با استعفای ساختگی سعد حریری درواقع برنامه‎ریزی دشمنان لبنان را برهم زد.

وی با محکوم کردن حمله ترکیه به کشور سوریه و به خاک و خون کشیدن عده‌ای از بی‌گناهان، ترکیه را مجری توطئه آمریکا دانست و اظهار کرد: آمریکا در طرح خاورمیانه بزرگ شکست‌خورده است به همین دلیل به دنبال ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه  است، بنابراین امیدواریم هرچه زودتر دولت اردوغان از این اقدام تجاوزگرانه دست بکشد و از این گرداب خطرناک خارج شود.

امام‌جمعه داورزن با اشاره به حذف یارانه‌ها افراد پردرآمد توسط دولت گفت: یکی از اقدامات خوب دولت حذف یارانه افراد پردرآمد جامعه است هرچند اقدام دیر هنگامی بوده اما امیدواریم هرچه زودتر و سریع‌تر این اتفاق بیفتد و هزینه آن در راستای تقویت اقشار کم‌درآمد مصرف شود.

علی‌زاده با تسلیت رحلت جان‌گداز نبی اکرم(صلی‌الله علیه واله وسلم) ابراز داشت: برای شناخت آن حضرت هیچ‌کس مانند امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) و قرآن کریم نمی‌تواند آن وجود مبارک را معرفی کند،آیات فراوانی در فضایل آن بزرگوار آمده است و قرآن کریم او را شاهد امت، بشارت‌دهنده، انذار دهنده و دعوت‌کننده به‌سوی خدا و چراغ روشنی‌بخش و هدایت‌کننده معرفی می‌کند.

صلح امام حسن(ع) شکوهمندانه‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ بود

امام‌جمعه گناباد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به اینکه عدم تحلیل سیاسی از سوی مردم باعث شکست امام حسن(ع) شد، گفت: اگرچه اختلاف و نفاق از عواملی بود که منجر شد لشکر امام حسن(ع) انسجام خود را از دست بدهد، اما صلح ایشان پرشکوه‌ترین و باعظمت‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ بود.

حجت‌الاسلام میری با سفارش همه نمازگزاران به رعایت تقوا، افزود: امام علی علیه‌السلام می‌فرمایند: «هرکس ترس از پروردگار تقوا را شعار قلب خود قرار دهد در کار خیر بر دیگران پیشی بگیرد عملش با موفقیت همراه خواهد بود.» بنابراین ترس  از خدا به این معناست که ما در  انجام واجبات و ترک محرمات کوشا باشیم.

وی با گرامیداشت هفته وقف و توصیه مردم به انجام موقوفات جدید یادآور شد: گذشتگان و اجداد ما موقوفات زیادی به‌جا گذاشتند که اگر همه آن‌ها احیا شود زمینه خوبی برای فعالیت و انجام کارهای مذهبی مهیا خواهد شد.

خطیب جمعه موقت گناباد با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری سالروز رحلت جان‌سوز پیامبر مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: پیامبر فرمودند: « فردا نزدیک‌ترین امتان به من در روز قیامت کسانی هستند که زبانی راستگو ، امانت‌دار ، وفای به عهد ، در خلق‌وخو بهترین و با مردم گرم بگیرند . سلام علامت اسلامی است.»

حجت‌الاسلام میری با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری روح‌الله زم خاطرنشان کرد: حمایت گسترده اروپا و آمریکا از این مدیر کانال تلگرامی ضدانقلاب آمد نیوز بیانگر این است که این فرد مهره مهمی برای سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آنان بوده است.

انقلاب اسلامی دشمنان را به‌زانو درآورده است

امام‌جمعه موقت تایباد ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی در به‌زانو درآوردن دشمنان در اقصی نقاط جهان گفت: به برکت خون شهدا فکر انقلاب اسلامی به همه جهان صادرشده است و دشمنان بدانند که با اشاره ایران اسلامی هیچ نقطه امنی برای آنان باقی نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام حسین آماده با اشاره به قدرت ایران اسلامی در همه جای جهان اظهار کرد: به برکت خون شهدا فکر انقلاب اسلامی به همه جهان صدر شده است و دشمنان بدانند که با اشاره ایران اسلامی هیچ نقطه امنی برای آنان باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: امروز به اذعان جهانیان کنترل امنیت حوزه غرب آسیا در دست ایران اسلامی است و ایران اسلامی نه به کسی ظلم خواهد کرد و نه زیر با ظلم خواهد رفت و قدرت ایران اسلامی را دشمان انقلاب خوب می‌دانند.

امام‌جمعه موقت تایباد با اشاره به زمان برداشت محصول زعفران از مزارع زیر کشت در شهرستان تایباد عنوان کرد: با توجه به فصل برداشت زعفران جهاد کشاورزی می‌بایست در راستای خرید تضمینی این محصول اقدام و برنامه‌ریزی جامعی کرده و کشاورزان نیز حقوقی را که برکردنشان هست مثل زکات را برای حل مشکل مالی محرومین پرداخت کنند.

 وی با اشاره به معضل بیکاری در تایباد، خواستار ساماندهی مسئله اشتغال در این شهرستان مرزی شد و افزود: باید همه مسئولین شهرستان دست‌به‌دست هم بدهند و مشکل بیکاری را در شهرستان رفع نمایند و بحمدالله شهرستان تایباد دارای پتانسیل خوبی در بحث اشتغال به‌ویژه در گمرک دوغارون و در مبحث محصولات کشاورزی و به‌ویژه زعفران هست و باید از این ظرفیت در جهت رفع بیکاری بهره‌برداری شود.

آماده با اشاره به فرارسیدن هفته وقف اظهار داشت: وقف یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که مورد تأکید ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین است و دارای اثرات و برکات معنوی فراوانی در سطح جامعه اسلامی است که باید دست‌اندرکاران درآمدهای حاصله از وقفیات را به‌صورت شفاف به مردم به‌ویژه واقفین ارائه دهند.

سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش دربرگیرنده تزکیه و علم است

 امام‌جمعه بردسکن در جمع نمازگزاران جمعه این شهر گفت: هدف نظام اسلامی و جامعه اسلامی در تزکیه علم و تعلیم و تربیت است، بنابراین سند تحول بنیادین که در این راستا تدوین‌شده درواقع دربرگیرنده تزکیه و علم است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی بابیان اینکه در جامعه تنها نمی‌توان بدون توجه به تزکیه، به تعلیم و علم پرداخت، افزود: تزکیه و علم در کنار یکدیگر معنا و مفهوم پیدا می‌کند، بنابراین اگر هر یک از این دو کمتر موردتوجه قرار گیرد، جامعه به مسیری هدایت می‌شود که نمی‌توان از آن به‌عنوان جامعه اسلامی یادکرد.

وی با تسلیت ایام رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) یادآور شد: 124 هزار پیامبر الهی همگی در راستای خیرخواهی مردم زمان خود تلاش داشتند و در این راه با صبوری نسبت به آنان توجه نمودند.

 امام‌جمعه بردسکن با قدردانی از برنامه‌ریزی ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان که باعث برگزاری یک مراسم باشکوه و باعظمت شد، بیان کرد: شکوه و عظمت مراسم اربعین امسال و همایش بزرگ اربعین از مسیر نجف تا کربلا جواب دندان‌شکنی را به دشمنان اسلام داد.

 وی بابیان اینکه گره‌گشایی و خیرخواهی از کار مردم یک ثواب ویژه است و باید مواظب باشیم در دام خیرخواهان قلابی و شیطان‌صفت قرار نگیریم، ادامه داد: آمریکا و دیگر ایادی او دم از حقوق بشر می‌زنند ولی فریبکاری بیش نیست، بنابراین ظلم و ستم‌های آنان به مظلومین دنیا گواه است که آنان همواره نقض حقوق بشر می‌کنند.

 امینی با اعلام اینکه مدعیان خیرخواهی قلابی و شیطان‌صفت را باید مواظب باشیم اظهار داشت: هنوز هم افرادی هستند که به‌ظاهر خیرخواهی مردم هستند ولی شیطان‌صفت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول