اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

عده‌ای در داخل برای خواسته غربی‌ها خود را به آب‌وآتش می‌زنند

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: درحالی‌که پروژه فشار آمریکا نفس‌های آخر را می‌کشد، عده‌ای در کشور برای پذیرش لوایحی چون fatf و cft، خود را به آب‌وآتش می‌زنند و جنگ روانی داخلی به راه می‌اندازند.

عده‌ای در داخل برای خواسته غربی‌ها خود را به آب‌وآتش می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های بخش بهمن با اشاره به ناکامی دشمنان در کمرنگ کردن مراسم میلیونی اربعین، اظهار کرد: قرن‌ها تلاش برای کمرنگ کردن عشق و ارادت به ابی‌عبدالله از خلفای ضاله گرفته تا داعش، عربستان، آمریکا و اسرائیل و تبلیغات سوء فضای مجازی هیچ‌کدام کارساز نبود و قضیه برعکس شد.

حضور سه برابری مردم ایران نسبت به سال قبل در همایش اربعین

 حجت‌الاسلام علیزاده پیرامون اهداف راه‌اندازی اغتشاشات در عراق، گفت: تحت‌الشعاع قرار دادن مراسم اربعین برای حضور حداقلی مردم یکی از اهداف آنان بود که این توطئه خنثی شد و فقط از کشور ایران بیش 3 میلیون نفر یعنی 3 برابر سال گذشته در این اجتماع عظیم حضور یافتند.

علیزاده خاطرنشان کرد: هدف دیگر آنان تفرقه میان دو ملت ایران و عراق بود که به فرموده رهبری انقلاب به خاطر اهل‌بیت (ع) دل‌هایشان به هم متصل است و این نیز محقق نشد و آنان دریافتند که اگر تمام عالم جمع شوند و پول‌های زیادی خرج کنند، بازهم نمی‌توانند چنین اجتماعی را رقم بزنند.

فتنه‌انگیزی برای مقابله با جبهه مقاومت در لبنان به بهانه اقتصاد

وی افزود: در برخی شهرهای لبنان اعتراضات مردمی مبنی بر نابسامانی اقتصادی که حلقه اولیه آن یک ماه قبل در عراق شکل گرفت، از جمله فتنه‌انگیزی‌های دشمن با هدف شکستن و از بین بردن جبهه مقاومت است. مطالبات مردمی خواسته‌ای به حق است که متأسفانه دشمن آن را به شعارهای سیاسی و ساختارشکن تبدیل می‌کند.

امام‌جمعه بخش بهمن در رابطه با جنگ روانی دشمن برای تحمیل لوایح استعماری، ابراز کرد: آمریکا تمام تیرهایش به سنگ خورده و در تحریم ایران به پایان خط رسیده است؛ اما زمانی که پروژه فشار حداکثری آمریکا نفس‌های آخر را می‌کشد، عده‌ای در کشور برای خواسته‌های غربی‌ها در پذیرش و اجرای لوایحی چون fatf و cft خود را به آب‌وآتش می‌زنند.

جنگ روانی داخلی برای ترساندن مردم از عدم پذیرش لوایح تحمیلی

علیزاده تأکید کرد: عده‌ای در داخل با جنگ روانی، مردم را از عدم پذیرش لوایح مذکور می‌ترسانند و حتی برای رسیدن به مقصودشان به رهبر انقلاب هم نسبت خلاف می‌دهند و دروغ می‌بندند. مسؤولین باید از بیان مسائل تنش‌زا و مطالبی که به درد مردم نمی‌خورد پرهیز کرده و به فکر آنان باشند.

وی خطاب به مسؤولین افزود: مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای کدام مشکلات کشور را حل کرده است؟ به جای قربانی کردن خود بفرمایید برای معضل بیکاری و تورم چه کردید؟ برای جوان تحصیل کرده و نخبه و بیکار چه کردید؟ تمام امکانات کشور در اختیار شماست به جای حرف‌های حاشیه‌ای به وعده‌های زمین مانده خود عمل کنید.

مهم‌ترین راه مقابله با دشمن، تقویت روحیه شهادت‌طلبی

علیزاده در ادامه با گرامیداشت هفته وقف به اعتراض علیه کاپیتولاسیون اشاره کرد و ادامه داد: در سایه کاپیتولاسیون آمریکایی‌ها هر غلطی می‌توانستند در ایران انجام دادند و کسی هم نمی‌توانست آن‌ها را مورد بازخواست قرار دهد. لذا امام خمینی (ره) به این قانون اعتراض و در مدرسه فیضیه فرمود این قانون برای ملت ایران ذلت و سرشکستگی می‌آورد.

خطیب جمعه بخش بهمن ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده، اذعان کرد: شهادت‌طلبی یکی از درس‌های عاشورا است که در افرادی مثل حسین فهمیده موج می‌زد. امروز باید این روحیه را در جامعه زنده نگه داشت؛ چراکه مهم‌ترین راه مقابله با دشمن، تقویت روحیه شهادت‌طلبی است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول