اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پیگیری جدی طرح عاری از پوسیدگی دندان در مدارس تنگستان

ر‌ئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: با توجه به اجرای موفق طرح عاری از پوسیدگی دندان در سال‌های گذشته، امسال نیز تلاش‌ها در جهت اجرای صحیح و دقیق این طرح ادامه خواهد داشت.

پیگیری جدی طرح عاری از پوسیدگی دندان در مدارس تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، عادل مقدس در این رابطه اظهار داشت: طرح عاری از پوسیدگی دندان در مقاطع تحصیلی ششم و هفتم اجرا می‌شود و با توجه به اجرای موفق این طرح در سال‌های گذشته، امسال نیز تلاش‌ها در جهت اجرای صحیح و دقیق این طرح ادامه خواهد داشت.

ر‌ئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان با اشاره به اهمیت نقش دندان‌ها در سلامت و زیبایی افراد، افزود: هدف از اجرای این طرح عاری شدن دهان دانش‌آموزان از دندان‌های عفونی و پوسیده است، زیرا با این‌کار می‌توان به بهبود وضعیت سلامتی افراد و پیشگیری از خرابی دندان‌ها و تحمیل هزینه‌هاز زیاد ترمیم دندان‌ها، در آینده امیدوارتر بود و چشم‌انداز روشنی را ارزیابی کرد.

مقدس خاطرنشان کرد: در این طرح دندان‌های عفونی شیری کشیده، دندان‌های پوسیده دائمی پر و دندان‌های دائمی پوسیده که به عصب رسیده و قابل نگه‌داری است، پالپتومی و یا درمان پالپ زنده و پانسمان می‌شود.

وی به خدمات متنوع دندانپزشکی در این طرح اشاره و تصریح کرد : معاینه دهان و دندان، وارنیش فلورایدتراپی، فیشورسیلانت، ترمیم، کشیدن دندان، پالپتومی و درمان پالپ زنده، جرم‌گیری و بروسلاژ از جمله خدمات این طرح است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول