اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شیعه انگلیسی امروز تیشه به ریشه اسلام می‌زند

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه شیعه انگلیسی امروز تیشه به ریشه اسلام می‌زند، گفت: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی اسلام ناب محمدی را نشانه گرفته‌اند و با روش‌های مختلف درصدد ضربه زدن هستند.

شیعه انگلیسی امروز تیشه به ریشه اسلام می‌زند

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیر غلامان حسینی یادبود واقف شادروان حسین طالب‌زاده در مسجد شهدا اظهار کرد: هر انسانی که بر کشتی اهل‌بیت (ع) سوار شود عاقبت‌به‌خیر می‌شود.

وی با اشاره به برپایی بیرق اسلام توسط مداحان اهل‌بیت (ع) افزود: برگزاری چنین مراسم تجلیلی باید همیشگی باشد تا نسل جوان و امروز ما در زندگی خود از این افراد الگوپذیری داشته باشند.

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر الگوپذیری مداحان جوان از شیوه مداحی پیر غلامان حسینی گفت: مداحان جوان باید از پیشکسوتان و پیر غلامان حسینی درس بیاموزند و در لحن، شیوه خواندن و انتخاب اشعار  مضمون پرمحتوا را برگزینند.

وی با تأکید بر اینکه نوحه‌سرایی اهل‌بیت (ع) باید دارای مضمون بوده تا برای جامعه درسی باشد، تصریح کرد: نوحه نباید جوری باشد که فقط مستمعان و حضار دست بر سینه باشند و گریه کنند بلکه مجلس باید بتواند امر اهل‌بیت (ع) را احیا کند.

روحانی با اشاره به اینکه همه باید مراقبت کنیم تا در همه احوال به خاندان اهل‌بیت (ع) متصل باشیم، بیان کرد: اتصال به اهل‌بیت (ع) موجب می‌شود تا از آسیب‌ها و هجمه‌های دشمنان در امان باشیم.

وی با بیان اینکه شیعه انگلیسی امروز تیشه به ریشه اسلام می‌زند، گفت: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی اسلام ناب محمدی را نشانه گرفته‌اند و با روش‌های مختلف درصدد ضربه زدن هستند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه توسل به اهل‌بیت (ع) می‌تواند یک انقلاب جهانی ایجاد کند، افزود: اسلام ناب همان اسلامی است که همه شهدا قدم در این مسیر گذاشتند.

وی با اشاره به عظمت پیاده‌روی اربعین و حضور عاشقان حسینی در کربلا خاطرنشان کرد: حضور پرشور بیش از ۲۵  میلیون جمعیت از پنج قاره جهان نشان از عظمت نهضت حسینی دارد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول