اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان - سایپا؛ جدال تیم‌های آماده و بحران‌زده

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر میزبان سایپا است.

سپاهان - سایپا؛ جدال تیم‌های آماده و بحران‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه 3 آبان ماه در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود سایپا خواهد رفت.

طلایی‌پوشان در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر شکستی در کارنامه ثبت نکرده‌اند و هنوز دروازه خود را باز شده ندیده‌اند؛ سپاهان برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی کار سختی خواهد داشت و باید تمام توان خود را به کار گیرد.

شاگردان قلعه‌نویی با امتیازات جمع‌آوری شده در صدر جدول لیگ برتر ایستاده‌اند اما نفس‌های گرم تراکتور و شهر خودرو را پشت خود حس می‌کنند و برای تثبیت جایگاه به هر 3 امتیاز بازی با سایپا نیاز دارند.

سایپا اما که در 3 هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشت و 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را به دست آورده بود، در 4 دیدار گذشته شکست خورده و در وضعیت خوبی قرار ندارد؛ شاگردان ابراهیم صادقی هفته گذشته شکست سنگینی مقابل استقلال متحمل شدند و از همین رو برای جبران به اصفهان می‌آیند.

داوران دیدار سپاهان و سایپا

این بازی از ساعت 16:45 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و علی صفایی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و آرمان اسعدی، رحیم حاجیلو، مرتضی منصوریان، حسین زمانی و محمدی علی پورمتقی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری رحیم رحیمی‌مقدم خواهد بود.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار مهدی کیانی را به دلیل محرومیت ندارد اما محسن مسلمان، علی‌رضا نقی‌زاده، کومان و محمد ایران‌پوریان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ سایپا نیز برای این دیدار محرومی ندارد.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته مهمان گل‌گهر سیرجان بود و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 5 پیروزی و 2 تساوی و با 17 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.

سایپا هم هفته قبل مهمان استقلال تهران بود و در پایان با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردند؛ شاگردان صادقی با 2 برد، یک تساوی و 3 شکست و 7 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

سپاهان و سایپا تهران در 36 بازی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند و در این بین طلایی‌پوشان موفق به کسب 15 پیروزی شده‌اند و 9 برتری سهم سایپا بوده است و 12 بازی به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد سپاهان مقابل سایپا با نتیجه 5 بر 1 بوده است و برد 4 بر 1 نیز بهترین پیروزی سایپا بوده است.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی، علی قربانی و محمد محبی با 2 گل زده بهترین گلزن هستند و علی قربانی، کومان، سجاد شهباززاده و ولسیانی نیز هر کدام یک گل زده‌اند؛ در سایپا نیز محمد‌رضا سلیمانی و آرمان رمضانی به ترتیب با 3 و 2 گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 3 آبان ماه

ماشین‌سازی تبریز - نفت مسجد سلیمان

سپاهان اصفهان - سایپا

پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان

شاهین شهرداری بوشهر - پرسپولیس

فولاد خوزستان - نساجی مازندران

صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز

استقلال تهران - پارس جنوبی جم

جمعه 24 آبان ماه

شهر خودرو - گل‌گهر سیرجان

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول