اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهاب زنجان خارج از خانه برد و 15 امتیازی شد

شهاب زنجان در ورزشگاه علی دایی، نخبگان مهر اردبیل را با 2 گل شکست داد و 15 امتیازی شد.

شهاب زنجان خارج از خانه برد و 15 امتیازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته ۳ فوتبال کشور گروه سوم تیم شهاب زنجان عصر امروز به مصاف تیم «نخبگان مهر اردبیل» رفت.

در این رقابت دیدنی که با درخشش فوتبالیست‌های زنجانی همراه بود، شهاب زنجان موفق شد با دو گل تیم نخبگان مهر اردبیل را شکست دهد و زنندگان گل‌ها امید هادی و روح‌الله رضایی بودند.

گفتنی است، شهاب زنجان هم اکنون با هشت بازی، چهار برد، سه تساوی و یک باخت و تفاضل گل مثبت چهار ، دارای 15 امتیاز است و در رده پنجم جدول لیگ دسته سوم گروه سوم پس از شهید اورکی اسلامشهر، محتشم تبریز و مقاومت آستارا قرار دارد.

به گزارش فارس، طبق قرعه‌کشی انجام شده، تیم‌های حاضر در لیگ دسته 3 در پنج گروه 13 تیمی تقسیم شده است که در پایان مرحله اول مسابقات تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

شهاب زنجان در گروه 3 این مسابقات با تیم‌های هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مکریان مهاباد، کشاورز بوکان، کاویان نقده، طلایه داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان، شاهین کوثر اردبیل و مقاومت آستارا هم گروه است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول