اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال 8 آبان آغاز می شود/حضور 12 تیم و غیبت نماینده کاله

رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور طبق اعلام قبلی از 8 آبان ماه آغاز خواهد شد.

لیگ برتر والیبال 8 آبان آغاز می شود/حضور 12 تیم و غیبت نماینده کاله

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار بود امروز از ساعت 14 در محل فدراسیون برگزار شود، اما این جلسه با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شد.

طبق صحبت‌هایی که در این جلسه مطرح شد رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه 8 آبان ماه آغاز می‌شود. همچنین گفته می‌شود مسابقات با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون با نماینده باشگاه کاله برای حضور در قرعه کشی هم تماس گرفته بودند، اما این تیم نماینده‌ای در جلسه قرعه‌کشی ندارد.

تیم‌های شهرداری ورامین، سایپا، کاله، پیام مشهد، پیکان، فولاد ایرانیان سیرجان، شهرداری گنبد، اراک، شهرداری ارومیه، راهیاب ملل مریوان، سپاهان، شهداب یزد تیم‌های حاضر در لیگ برتر خواهند بود.

فدراسیون والیبال روز گذشته در حالی اسامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر را در خروجی خود قرار داد که نام تیم‌هایی همچون خاتم اردکان، شهداب یزد، دورنای اورمیه، پیام مشهد و کاله برای حضور در لیگ برتر والیبال دیده نمی‌شد. این تیم‌ها همگی در فصل نقل و انتقالات فعال بوده و این روزها درگیر برگزاری بازی‌های دوستانه به منظور حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول