اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقادشدید امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع ومعارفه فرماندار

امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع و معارفه فرماندار پلدختر که در زمان کوتاهی صورت گرفت انتقاد شدید کرد.

انتقادشدید امام جمعه پلدختر از نحوه تودیع ومعارفه فرماندار

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدختر به تودیع و معارفع فرماندار این شهرستان اشاره و اظهار داشت: سرپرست سابق فرمانداری پلدختر که در شرایط بحرانی و سخت سکان فرمانداری این شهرستان را به عهده داشت در برخی موارد با سعه صدر پذیرای بسیاری از تلخی‌ها بود لذا باید در مراسمی در خور شأن تودیع ومعارفه می‌شد.

 وی با بیان این که خوش استقبال هستیم و باید خوش بدرقه نیز باشیم، افزود: فرماندار یک شهر نماینده ارشد دولت جمهوری اسلامی است و با توجه به شرایط خاص شهرستان پلدختر باید با قدرت و قوت کار خود را آغاز کند، و با حضور مردم معرفی و برنامه‌های خود را به مردم اعلام کند.

 امام جمعه پلدختر گفت: مشکلات پلدختر تازه سر باز کرده و مسئولانی که به پلدختر می‌آیند باید با قدرت و قوت وارد این شهرستان شوند.

وی افزود: این گلایه شدید به استاندار لرستان و معاون سیاسی استانداری رواست، که عادت کردند نیم ساعته به پلدختر بیایند و برگردند، بلکه باید با تمهیدات لازم معارفه‌ها در پلدختر صورت گیرد.

موسوی با انتقاد از اقدام اخیر شبکه سراسری خبر مبنی بر تهیه گزارش سیل پلدختر از زبان مسئولان استانی، یادآورشد: این شبکه مشکلات شهرستان سیل زده پلدختر را از طریق استان پیگیر شده، در صورتی که باید این موضوع را با تهیه گزارش و مصاحبه با مدیران پلدختری متوجه شد.

امام جمعه پلدختر خطاب به مسوولان خبر شبکه استانی گفت: اگر می‌خواهید گزارش کامل و جامع از مشکلات شهرستان سیل زده پلدختر و اقدامات پس از سیل تهیه کنید با توجه به سختی‌ها و مشکلات مردم، آن را از مدیران پلدختر پیگیر شوید، نه از کسی که تنها در حد ۱۰ تا ۲۰ دقیقه به پلدختر آمده و برگشته و بعد بگوید پلدختر مشکلی ندارد.

وی یادآور شد: حین پخش این گزارش از تلویزیون، از طریق تماس تلفنی در جریان روند احداث دیواره ساحلی شهر معمولان قرار گرفتم که هنوز سنگ روی سنگ گذاشته نشده است.

موسوی در ادامه به عملکرد محمودوند فرمانده سابق سپاه پلدختر اشاره کرد و یادآور شد: محمودوند فرزند این منطقه است که همه شفاف او را می‌شناسند، فردی جوان، مومن و چابک است که عملکرد وی در برهه‌های مختلف به ویژه در جریان سیل نشان دهنده کارکرد موفق در پلدختر است که برای او آرزوی موفقیت داریم.

وی با بیان اینکه مهم این است که در راه پاسداری از کیان و نظام اسلامی باشیم و این راه را گم نکنیم افزود: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از بخش‌های مهم کارنامه سپاه پاسداران، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است که این به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت روز به روز به ائتلاف و کیفیت سپاه می‌افزاید و مردم نیز در این امرسهیم هستند.

امام جمعه پلدختر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند من صد درصد از سپاه راضی هستم اما به این حد از پیشرفت قانع نیستم و معتقدم این نهاد می‌تواند، براساس توانایی خود ده‌ها و حتی صد برابر رشد و پیشرفت کند که این امر افق دید فرماندهی کل قوا را برای سپاه ترسیم می‌کند و سپاهیان به این راه ادامه می‌دهند.

 موسوی یادآور شد: نهاد امامت جمعه پلدختر مدافع سپاه بوده ،هست و خواهد بود و به طور قطع با قدرت و قوت کمک حال این نهاد خواهد بود و دفتر امام جمعه پلدختر خانه دوم سپاه است تا به نحو احسن بتوان در طول این مدت آنچه شایسته پلدختر سیل زده است را انجام دهند.

 امام جمعه پلدختر با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان و حضور چشمگیر وی در پلدختر سیل‌زده، افزود: امروز حضور سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، زینت بخش این محفل و مجلس در پلدختر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول