اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کار ویژه برای پوشش بازماندگان از سوادآموزی در طارم

فرماندار طارم با بیان اینکه حتی یک نفر هم نباید از نعمت کسب سواد بازبماند، گفت: در سال تحصیلی جدید برای تحت پوشش قرار دادن افراد بازمانده از سوادآموزی، فعالیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

کار ویژه برای پوشش بازماندگان از سوادآموزی در طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی فرمانداری شهرستان طارم جلسه شورای پشتیبانی واحد سوادآموزی شهرستان با ریاست ستار صفری فرماندار طارم و با حضور امام جمعه شهرستان و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه فرماندار طارم بر ضرورت مشارکت دستگاه‌ها و همکاری همه دست اندرکاران در اجرای برنامه‌های سوادآموزی تاکید کرد و افزود: با مشارکت و همکاری سایر نهادها در شهرستان، افراد بی‌سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند.

وی ضمن بیان این مطلب که حتی یک نفر هم نباید از نعمت کسب سواد بازبماند، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید برای تحت پوشش قرار دادن افراد بازمانده از سوادآموزی، برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه عمارلو کارشناس مسؤول سوادآموزی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نهضت سوادآموزی شهرستان در سال 97 گفت: در سال 97 تعداد 378 نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی شدند که از این تعداد 320 نفر کارنامه قبولی دریافت کردند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول