اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمیته ویژه فرونشست زمین در شهرستان ورامین تشکیل می‌شود

فرماندار ورامین گفت: سایت سپهر مستقر در شهرستان ورامین ارزیابی و شناسایی نقاط بحرانی را در دستور کار قرار داده، وضعیت فرو نشست را رصد می‌کند و کمیته ویژه فرونشست باید تشکیل گردد.

کمیته ویژه فرونشست زمین در شهرستان ورامین تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، عصر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین به ریاست حسین کاغذلو فرماندار و دیگر اعضاء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسین کاغذلو، فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به ضرورت حضور کلیه اعضاء ستاد گفت: تشکیل جلسات هماهنگی ستاد بحران در شهرستان قبل از وقوع حوادث غیر مترقبه، موجب آمادگی بیشتر و عملکرد بهتر اعضا ستاد، در زمان بحران خواهد بود بنابراین ضروری است کلیه اعضاء جهت بررسی تجهیزات و به‌روزرسانی امکانات مورد نیاز جهت استفاده در مواقع لزوم، آمادگی کامل داشته باشند.

وی گفت: در سال گذشته با بارش‌ها و سیلابی شدن آنها شهرستان با مشکلاتی روبه‌رو شد که با تمهیدات ویژه توانستیم جلوی مشکلات احتمالی را بگیریم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.

فرماندار ورامین افزود: شناسایی و لایروبی رودخانه‌ها و جوی خیابان‌ها و تجهیز ماشین‌آلات و ادوات باید در دستور کار قرار گیرد. در بخش مرکزی نیز سوله مدیریت بحران توسط شهرداری تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی اعضاء باید با آسیب شناسی وضعیت موجود نیازها و کمبودها برنامه‌های خود را به ستاد مدیریت بحران ارائه دهند.

کاغذلو گفت: از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده گردد و اگر کمبودی در خصوص ادوات و تجهیزات وجود دارد با کمک اتحادیه کامیون داران نسبت به تامین ماشین آلات در زمان بروز بحران و قبل از آن استفاده گردد .

وی تاکید کرد: سایت سپهر مستقر در شهرستان ورامین ارزیابی و شناسایی نقاط بحرانی را در دستور کار قرار داده است که در زمینه فرونشست نیز وضعیت را رصد میکند کمیته ویژه فرونشست باید تشکیل گردد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول