اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

95 درصد واحدهای مسکونی سیل زده تعمیر شدند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از 70 هزار و 987 واحد مصوب تعمیری در سیلاب فروردین ماه 98 تاکنون 67 هزار و 482واحد به صورت کامل تعمیر شدند.

95 درصد واحدهای مسکونی سیل زده تعمیر شدند

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی فارس،‌در باره آخرین وضعیت نوسازی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده در استان‌های سیل زده سال 98 اظهار داشت: پس از حادثه سیل در استان‌های کشور بلافاصله تیم‌های ارزیاب وارد عمل شدند و خسارت برآورد شده را در هیأت دولت اعلام کردند و مراحل ساخت و بازسازی ساختمان‌های آسیب دیده بلافاصله آغاز شد.

وی در خصوص واحدهای مسکونی تعمیری گفت: 70 هزار و 982 واحدنیاز به تعمیر داشتند که تاکنون 67 هزار و 482 واحد معادل بیش از 95 درصد واحدها تعمیرات آنها به پایان رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخصوص واحدهای مسکونی احداث گفت: 66 هزار و 719 واحد مصوب شده بود که ساخته شود که 30 هزار و 933 واحد از اعتبارات لازم در مرحله اول برخوردار شدند که 55 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشتند و 35 هزار و 786 واحد نیز از اعتبارات مرحله دوم برخوردار شدند که تاکنون 26 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

نجار درباره احداث سیل‌گیرها با توجه به آغاز فصل بارش باران گفت: به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکلیف شده است که سیل‌گیرهایی را در پلدختر و چم‌مهر احداث کنند که دیواره حائل پلدختر تاکنون 35 درصد  و چم‌مهر نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول