اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

پوست اندازی در پست با انجام طرح تحول

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: تحول اساسی در سطح شرکت پست در حال انجام است و به دنبال این هستیم که همه بخش ها را نوسازی کنیم.

پوست اندازی در پست با انجام طرح تحول

حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفتگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای ایجاد تحولات بنیادین توضیح داد: تحول اساسی در سطح شرکت پست در حال انجام است و به دنبال این هستیم که همه بخش ها را نوسازی کنیم و یا به عبارتی در همه بخش ها پوست‌اندازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: من و همکارانم در این شرکت به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم حفظ بقا کنیم و در کنار سایر اپراتورها حضور فعال داشته باشیم، هیچ چاره ای نداریم جز اینکه خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کنیم.

به دنبال بالابردن کیفیت هستیم

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه تاکید کرد: تاکنون سرعت و کیفیت فعالیت‌های ما در شرکت مطلوب بوده اما تنها به این موضوع بسنده نمی کنیم و به دنبال این هستیم که فعالیت های خود را ارتقا دهیم.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل از همکاری با استارت‌آپ‌ها استقبال می‌کنیم تا هم در کنار سایر اپراتورها رقابت مطلوبی داشته باشیم و هم در شرایط مناسب تری خدمات خود را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول