اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایران منهای تهران/ گزیده جالب‌ترین اخبار 30 استان‌ کشور

اظهارات وزیر کار درباره آذرآب، زلزله نسبتا شدید در استان هرمزگان و آمار وزیر ارشاد از سرانه پایین مطالعه در کشور از مهم‌ترین و پربحث‌ترین اخبار امروز استان‌ها بود که در این گزارش می‌خوانید.

ایران منهای تهران/ گزیده جالب‌ترین اخبار 30 استان‌ کشور

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان‌ها:حتما شما هم تمایل دارید که بدانید امروز در ایران چه خبر بوده است. ما مهمترین اخبار و سوژه‌ها را از بین استان‌های مختلف کشور گلچین کرده و در قالب یک بسته خبری آماده‌ کرده‌ایم. 

  • وزیر کار که به استان مرکزی سفر کرده درباره اتفاقات رخ داده درباره آذرآب گفته ما یک عذرخواهی به کارگران بدهکاریم چرا که باید موضوع مالکیت را زودتر از اینها برطرف می‌کردیم. شریعتمداری مشکلات این واحدها را مربوط به مسائل ساختاری در دوره‌های گذشته و ریشه اصلی آن را نحوه واگذاری به اشخاص دانسته است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • از هرمزگان خبر رسیده زلزله  نسبتا شدیدی  به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 14:29 حوالی کوخرد در منطقه  بستک رخ داده است. از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه تا کنونی گزارشی اعلام نشده و گروه‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده اعزام شده اند. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • بعد از مشکلات ایجاد شده در ماه های گذشته برای نیشکر هفت تپه خوزستان رئیس شورای کارگری نیشکر هفت‌تپه با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از مشکلات با انتقاد نسبت به مسؤولان و مدیران استانی گفته آقایان به‌جای فراهم کردن خوراک رسانه‌های بیگانه به فکر حل مشکلات کارگران باشید. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • نماینده مردم اراک در مجلس درباره شرکت های واگذار شده که وضعیت مناسبی ندارند گفته وضعیت هپکو با تزریق مسکن فعلاً خوب است، اما با تولید و رونق آن حال این شرکت بهبود می یابد. مقدسی درباره آذرآب هم گفته این شرکت با بی‌تدبیری به این سرنوشت دچار شده است و چنانچه مدیران توانمند بر سر کار آمده بودند این مشکلات پیش نمی‌آمد. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • از استان فارس هم خبر رسیده امسال قرار است در شب 28 صفر با مشارکت خیران و مردم شیراز آش نذری 84 تنی طبخ و توزیع شود. برای پخت این آش 600 نفر شامل 200 زن و 400 مرد همکاری و مشارکت خواهند داشت. تمامی هزینه‌های طبخ این آش از نذورات مردمی تأمین می‌شود. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • امروز روز پرخبری برای استان مرکزی بود. داداستان اراک خبر داده 21 نفر از کارگران آذرآب که دیروز اقدام به بستن ریل و ایجاد وقفه در حرکت قطار حرکت بوده امروز از سوی پلیس بازداشت شدند. متن و فیلم را ( اینجا) بخوانید.

 

  • حتما همه از آمار پایین سرانه مطالعه در کشور حرف و حدیث و آمار و ارقام جالبی شنیده ایم. وزیر ارشاد که امروز به آذربایجان شرقی رفته آمار جالبی ارائه داده و گفته میانگین مصرف روزانه اینترنت در کشور 169 دقیقه و میانگین تماشای تلویزیون در روز 72 دقیقه و میزان مطالعه در روز  تنها 13 دقیقه است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به خسارت هزار و 500 میلیارد تومانی سیل به حوزه مسکن استان با ارائه آماری گفته تاکنون 3 هزار و 200 میلیارد تومان در خصوص جبران خسارات سیل به استان تزریق شده است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • بعد از قانون اجباری شدن نصب کارتخوان در مطب پزشکان، رییس سازمان نظام پزشکی قزوین به خبرنگار فارس گفته بیش از ۹۹ درصد پزشکان فعال در نظام پزشکی استان قزوین دارای دستگاه کارتخوان فعال هستند و یک درصد باقی مانده هم که کارت خوان ندارند مربوط به خرابی این دستگاه ها است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید. 

 

انتهای پیام/ق

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول