اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۴ کشته و ۱۵ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته محورهای استان

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تصادف جرحی و ۲ فوتی ثبت شده است که در مجموع ۱۳ نفر مجروح شده‌‌اند و در اثر واژگونی یک دستگاه سانتافه در محور تربت به گناباد ۲ تن کشته و ۲ تن دیگر مجروح شده اند.

۴ کشته و ۱۵ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته محورهای استان

سرهنگ محمدعلی احسان‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: با توجه به بارندگی ابتدای صبح در ورودی‌های مشهد از سمت آزاده راه شهید شوشتری و خروجی‌های محل کار، ترافیک بسیار پر حجم و کندی داشتیم که از ساعت هشت صبح به بعد ترافیک عادی و روان شده است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تصادف جرحی و دو فوتی ثبت شده است که در مجموع ۱۳ نفر مجروح شده اند.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران و ریزش روغن‌های خودروها جاده‌ها لغزنده هستند و هرگونه بی‌احتیاطی احتمال واژگونی خودرو و برخورد با حاشیه جدول و جاده را به همراه دارد که لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

احسان بخش با اشاره به اینکه ساعتی پیش یک دستگاه سانتافه در محور تربت به گناباد واژگون شده است، از کشته شدن دو تن و مجروحیت دو تن دیگر خبر داد.

انتهای پیام/70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول