اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدارس به آموزش مهارت های اساسی زندگی نگاه ویژه داشته باشند

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: مدارس در حوزه آموزش مهارت‌های اساسی زندگی به دانش آموزان، از جمله تصمیم‌گیری، اعتماد به نفس، قدرت نه گفتن ورود کنند وتوجه ویژه داشته باشند.

مدارس به آموزش مهارت های اساسی زندگی نگاه ویژه داشته باشند

فاطمه مهاجرانی امشب در گفتوگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به اهداف سفر خود به استان هرمزگان و سپس بندرلنگه، اظهار کرد: صبح امروز که وارد هرمزگان شدیم ابتدا مدرسه خیرساز فرزانگان دخترانه  در شهر میناب را افتتاح کردیم و از آنجایی که بازدید از مدارس استان‌ها برای ما به جهت ملاحظاتی که در سیاست‌گذاری لازم داریم فرصت مغتنمی است، عازم شهرستان بندرلنگه شدیم.

وی افزود: مدارس خوب و منظمی را در بندرلنگه مشاهده کردیم. یکی از مهمترین موضوعاتی که درسیاست‌گذاری حوزه ملی مهم است این است که آنچه در ستاد مصوب می‌شود در مدارس چگونه اجرا می‌گردد. 
 
معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: بازدید مدارس و دیدن عملکرد آنها برای هر سیاست‌گذاری در حوزه آموزش وپرورش بسیار موثر و مهم است.

مهاجرانی با تاکید به اینکه مدارس باید به مهارت‌های زندگی نگاه ویژه داشته باشند، گفت: مدارس در حوزه آموزش مهارت‌های اساسی زندگی به دانش آموزان از جمله تصمیم‌گیری، اعتماد به نفس و قدرت نه گفتن ورود کنند و توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور ابراز امیدواری کرد: مدارس استعدادهای درخشان با پارک های علم وفناوری ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و رسالت آموزش و پرورش این است که انسان‌های منظم و چهارچوب دار تربیت کند.

مهاجرانی بیان داشت: فردا هم بنا است که در انجمن اولیاء و مربیان هرمزگان شرکت کنیم و برنامه سند تحول داشته باشیم. امیدواریم طی این دو روز آنچه که وظیفه ما است بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول