اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایران منهای تهران/ گزیده جالب‌ترین اخبار 30 استان‌ کشور

تجمع کارگران شرکت آذرآب، بازگشت 90 درصدی زوار به کشور، مرگ ناگهانی ماهیان در سد برف آباد و افزایش 34 درصدی اهدای خون در خراسان رضوی از مهم‌ترین و پربحث‌ترین اخبار امروز استانها بود که در این گزارش می‌خوانید.

ایران منهای تهران/ گزیده جالب‌ترین اخبار 30 استان‌ کشور

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان ها: حتما شما هم تمایل دارید که بدانید امروز در ایران چه خبر بوده است. ما مهمترین اخبار و سوژه‌ها را از بین استان‌های مختلف کشور گلچین کرده و در قالب یک بسته خبری آماده‌ کرده‌ایم.

  • خبرنگار اراک گزارش داده که ظهر امروز جمعی از کارگران شرکت آذرآب در واکنش به عدم پرداخت حقوق و معوقات خود،‌ در پل شهرصنعتی اراک دست به تجمع زدند. عضو شورای اسلامی کار شرکت آذرآب در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: کارگران علاوه بر درخواست پرداخت معوقات خود خواهان تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت سهامداری این شرکت هستند. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • از ایلام هم خبر رسیده که فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفته  ۹۰ درصد زوار موفق به بازگشت به کشور شده اند. سردار فتحی زاده می گوید هم‌اکنون مشکلی در ترددها وجود ندارد و تردد در مسیرهای منتهی به مرزها روان است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • استان لرستان در گزارشی به بررسی وضعیت مناطق سیل زده این استان پرداخته است. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به خبرنگار فارس گفته سیل فروردین ماه هزار و 130 میلیارد تومان به جاده‌های لرستان خسارت وارد کرده است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • از اردبیل هم خبر رسیده که امروز در یکی از انبارهای علوفه روستای قره تپه آتش سوزی گسترده ای رخ داده، خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته اما بر اثر این آتش سوزی 150 راس گوسفند تلف شدند. علت این حادثه در دست بررسی است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • رییس اداره محیط زیست اسلام آباد غرب هم در گفتگو با فارس از مرگ ناگهانی ماهیان در سد برف آباد کرمانشاه و مواردی از مسمومیت احشام به علت مصرف آب در این شهرستان خبر داده است. او گفته تا اعلام نتیجه نهایی آزمایش‌ها، اعلام نتیجه ممکن نیست. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • امروز فیلمی در خوزستان منتشر شد که در این فیلم کمیل قاسمی و رسول خادم چهره های نامدار کشتی جهان در منطقه محروم ممبین از توابع ایذه در حال توزیع اقلام خوراکی و البسه هستند. می توانید این فیلم را ( اینجا) ببینید. 

 

  • سرپرست اداره کل راهداری سیستان وبلوچستان گفته از ابتدای شهریور ماه سال جاری تا کنون بیش از 109 هزار نفر زائر پاکستانی کربلای معلی از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • ممقان شهری در آذربایجان شرقی است که ۹۹ درصد نخودچی کشور و 90 درصد نخودچی دنیا را تامین می‌کند. همین آمار کافی است تا رفتن به سراغ کارگاه های تولید این محصول و گفتگو با این نخودپزها و نحوه تولید و توزیع آن روایتی جذاب و خواندنی باشد. متن کامل این گزارش را (اینجا) بخوانید.

 

  • اهدای خون از جمله کارهای نیکی است که علاوه بر فواید دنیوی دارای اجری معنوی است. از خراسان رضوی خبر رسیده که براساس آمارهای اعلام شده تا به امروز  تعداد اهداکنندگان خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 34 درصد افزایش داشته است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

انتهای پیام/ق 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول