اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کارگران آذرآب خواهان برکناری رئیس هیأت مدیره و مشخص شدن وضعیت سهامدار هستند

رئیس شورای کار شرکت آذرآب گفت: کارگران خواهان برکناری قلعه‌بانی و مشخص شدن وضعیت سهامداری این شرکت هستند.

کارگران آذرآب خواهان برکناری رئیس هیأت مدیره و مشخص شدن وضعیت سهامدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جمعی از کارگران شرکت آذرآب امروز در اعتراض به استعفای صوری رئیس هیأت مدیره و عدم پرداخت حقوق و مطالبات معوقشان، در منطقه شهر صنعتی اراک دست به تجمع زدند.

یساولی عضو شورای کار شرکت آذرآب با اشاره به بحث استعفای صوری برخی از اعضای هیأت مدیره اظهار کرد: متاسفانه آنها به صورت صوری استعفا کرده و مجدد به کار باز می‌گردند، عدم صداقت در این مسائل کارگران را عصبانی می‌کند، کارگران انتظار دارند با آنها با صداقت رفتار شود.

یساولی تصریح کرد: سه ماه است کارگران حقوق و دستمزدی دریافت نکرده‌اند و هیچ سفارش کاری برای شرکت نیست و معلوم نیست تا چه زمانی این روند ادامه خواهد داشت.

جواد صابری رئیس شورای کار شرکت آذرآب نیز گفت: کارگران شرکت آذرآب بارها مخالفت خود را با حضور احمد قلعه‌بانی در راس هیات مدیره این شرکت اعلام کردند، و خواستار برکناری وی شدند، که در یکی از تجمعات از سوی مسوولین اعلام شد که قلعه‌بانی استعفا کرده است، اما دروغی بیش نبود.

صابری افزود: کارگران خواهان حقوق خود هستند اما متاسفانه دستور پرداخت حقوق از سوی قلعه‌بانی رئیس هیات مدیره صادر نمی‌شود که دلیل آن را نمی‌دانیم.

وی گفت: کارگران خواهان برکناری قلعه‌بانی و مشخص شدن وضعیت سهامداری این شرکت هستند.

به گزارش فارس دفتر مرکزی مدیران شرکت آذرآب در تهران است که خبرنگار فارس تلاش داشت با مسوولان این شرکت گفت‌وگو کند اما مدیران شرکت حاضر به مصاحبه نشدند. 

انتهای پیام/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول