اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رشد ۵ برابری نذورات کرج برای راهپیمایی اربعین حسینی

فرماندار شهرستان کرج از رشد پنج برابری کمک های مردمی و سازمان ها و نهادهای شهرستان کرج به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی اربعین خبر داد.

رشد ۵ برابری نذورات کرج برای راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان کرج گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر و تأکیدات استاندار البرز برای هم افزایی در مراسم راهپیمایی اربعین تمام نذورات نقدی و غیرنقدی شهروندان و بخشداری ها، شهرداری ها و ادارات شهرستان جمع آوری و در حساب ستاد اربعین شهرستان کرج متمرکز شده است.

فرماندار شهرستان کرج از رشد پنج برابری کمک های مردمی و سازمان ها و نهادهای شهرستان کرج به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی اربعین خبر داد و افزود: حدوداً 500 میلیون تومان نذورات در شهرستان کرج جمع آوری شده که برابر جدول زمانبندی با نظارت مستقیم ستاد شهرستان، صرف تجهیز و تأمین اقلام موردنیاز در موکب ها می شود.

وی هماهنگی و برگزاری جلسات با کمیته های تخصصی پشتیبانی، آموزش و اطلاع رسانی را از جمله اقدامات انجام شده در پیشواز این اجتماع بزرگ فرهنگی - مذهبی برشمرد و بیان کرد: پیگیری و اخذ مجوز برای استقرار موکب ها در شهرستان، برگزاری جلسه و برنامه ریزی جهت نحوه اسکان و تغذیه، پیگیری و هماهنگی ماشین آلات سبک و سنگین و سایر وسایل حمل و نقل عمومی جهت اعزام و جابجایی در کشور عراق از جمله اقدامات انجام شده است.

گفتنی است شهرستان کرج در امر موکب داری و پذیرایی از راهپیمایان حسینی در کربلا پیشتاز است.

انتهای پیام/د/1105/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول