اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نسیم ادبی: دفاع مقدس همیشه برایم دغدغه اصلی بوده است

نسیم ادبی بازیگر کشورمان پس از تماشای نمایش «از بان تا تان» گفت: جنگ و دفاع مقدس همیشه برای من جزء دغدغه‌های اصلی بوده است.

نسیم ادبی: دفاع مقدس همیشه برایم دغدغه اصلی بوده است

خبرگزاری فارس-سعید شاملوفرد:  نسیم ادبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از تماشای نمایش «از بان تا تان» گفت: جنگ و دفاع مقدس برای من جزء دغدغه‌های اصلی بوده است و  همیشه از دیدن آثار فرهنگی و هنری مربوط به جنگ خوشحال می‌شوم و به تمام دوستانی که در این زمینه کار می‌کنند، خسته‌ نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند.

ادبی که به تماشای نمایش «از بان تا تان» در تماشاخانه سپند رفته بود از زحمات این گروه نمایشی نیز تشکر کرد.

گیتی معینی از بازیگران تلویزیون و سینما نیز در رابطه با نمایش «از بان تا تان» گفت: بچه‌های جبهه و رزمندگان دفاع مقدس با لبان تشنه و دستان بسته جنگیدند و همه عزیز هستند و با دیدن این نمایش نوعی نوستالژی مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ برایم زنده شد که به شدت اثرگذار بود.

وی افزود: من از دوستانی که این نمایش را ترتیب دادند تشکر می‌کنم و جالب است که خودم بازیگر هستم ولی در سالن نمایش به خاطر رشادت‌ها و مظلومیت شهدای ایران آنچنان متاثر شدم که اشک ریختم و از نظر روحی کمی تخلیه شدم. بچه‌های جبهه همیشه جزو دغدغه‌های ما هستند.

بازیگران این اثر نمایشی به ترتیب ورود به صحنه مهرداد احمدی، محمود موسوی، امید ماهر، مهیار حسن، نرگس صفدریان، مریم گلی، کیمیا خلعت بری، ساغر کیان‌راستی و آرش هامون بودند.

هنرمندان این اثر نمایشی تا ۲۶ مهر ماه میزبان هنر دوستان و علاقه‌مندان به موضوع‌های دفاع مقدس و شهدا در تماشاخانه سپند بودند.

نمایش «از بان تا تان» به پدران و مادران شهدای ایران عزیز تقدیم شد و به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول