اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فقدان علمای دینی در جامعه هیچگاه جبران نمی‌شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی سنندج گفت: علمای دینی با جهد و کوشش در مسیر اعتلای آموزه‌های الهی گام برمی‌دارند و فقدان آنان در جامعه هیچگاه جبران نمی‌شود.

فقدان علمای دینی در جامعه هیچگاه جبران نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج, ماموستا اقبال بهمنی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت رحلت ماموستا سیدمحمد حسینی امام جمعه موقت سنندج و اعضای ارشد شورای افتای اهل سنت کردستان اظهار کرد: تلاش‌های این عالم وارسته در مسیر روشنگری دینی و ارتقای آگاهی‌های شرعی مردم کردستان فراموش ناشدنی است.

وی افزود: علمای دینی ده‌ها سال از عمر خویش را وقف اعتلای آموزه‌های الهی در جامعه می‌کنند و با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی آنان می‌توان گفت  فقدان آنها هیچگاه جبران نمی‌شود.

بهمنی تصریح کرد: ماموستا حسینی بیش از چهار دهه از عمر با برکت خویش را در شورای افتای اهل سنت استان برای رفع دغدغه‌های شرعی مردمی وقف کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: از همه اقشار مختلف مردم در خصوص برگزاری مراسم تشییع این عالم فرزانه تقدیر و تشکر داریم و امیدواریم طلاب و روحانیون استان ادامه دهنده راه این عالم فرزانه باشند.

ماموستا حیدر مصطفوی عضو شورای افتای اهل سنت کردستان نیز در سخنانی به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ماموستا سیدمحمد سعید حسینی در شورای افتای استان اشاره کرد و گفت: تاکنون در عمرم شخصی پاسخگوتر از ماموستا حسینی در مسیر پاسخگویی به دغدغه‌های شرعی مردم ندیده بودم.

وی افزود: متاسفانه جامعه ما خیلی زود از نعمت این عالم فرزانه محروم شد و این ضایعه را به جامعه روحانیت، خانواده معزز ایشان و همه مردم منطقه تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/76/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول