اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

خدمات‌دهی موکب‌ها به زوار تا سه روز بعد از اربعین

وزیر کشور گفت: موکب‌ها تا سه روز پس از اربعین به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات دهی می‌کنند.

خدمات‌دهی موکب‌ها به زوار تا سه روز بعد از اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دقایقی قبل ضمن بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده علی‌رغم پیش‌بینی‌ها در خصوص برگشت زوار و ازدحام جمعیت با لطف خداوند و همکاری زوار عزیز مدیریت در برگشت زوار مطلوب بوده است.

وی افزود: از سه روز گذشته تعداد ورودی‌ها به کشور نسبت به خروجی‌ها افزایش پیدا کرده است و هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد ترددها از مرز مربوط به برگشت است و در صورت ادامه این همکاری و نظم با مشکل خاصی در برگشت زوار مواجه نخواهیم شد.

وزیر کشور با بیان اینکه خوشبختانه تمامی مواکب هم‌اکنون فعالند و دستگاه‌های اجرایی در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند خاطرنشان کرد: این خدمات‌دهی تا سه روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: طی روزهای گذشته آمار خروج زوار به ۳۶۰ هزار نفر در روز رسید که خوشبختانه این تعداد خروجی به خوبی مدیریت شد و تدارکات لازم برای ورود زائران از قبیل وسایل حمل و نقل عمومی، امکانات و خدمات نیز آماده است.

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۶۵ درصد زوار با وسایل شخصی به مرز آمده‌اند، توصیه می‌کنیم با استراحت کامل و توجه به قوانین و مقررات رانندگی رهسپار استان‌های خود شوند.

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول