اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعلام ویژه برنامه‌های اربعین شبکه اشراق

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌های اربعین شبکه اشراق زنجان را تشریح کرد.

اعلام ویژه برنامه‌های اربعین شبکه اشراق

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با عزاداری مردم مومن استان در سالروز اربعین حسینی، صداوسیمای مرکز زنجان، تمهیدات لازم را به منظور انعکاس عشق و ارادت مردم ولایت‌مدار استان به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) صورت داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت سیما از ساعت 9 صبح روز شنبه 27 مهرماه ویژه برنامه زنده اربعین حسینی را با آیتم‌های مختلفی مانند تبیین ابعاد قیام حسینی و برکات همایش جهانی پیاده‌روی اربعین با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، مداحی، ارتباط زنده ماهواره‌ای با عتبات عالیات و مدیحه سرایی تدارک دیده است.

وی گفت: با حرکت دسته عزاداری جاماندگان پیاده‌روی اربعین در حسینیه اعظم زنجان که توسط واحد سیار مستقر در مسیر پوشش داده خواهد شد و مخاطبان شبکه اشراق تا اذان ظهر روز اربعین حسینی بیننده  صحنه‌های عزاداری عاشقان حسینی خواهند بود. 

لطیفی افزود: شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه رسم دلدادگی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه ابعاد مختلف قیام حسینی و سرمشق شدن عاشورا در ادوار مختلف را مورد بررسی و تبیین قرار می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همچنین اجرای مشترک با مرکز آذربایجان شرقی از ساعت 9 و 30 دقیقه به مدت 3 ساعت، دیگر ویژه برنامه معاونت صدا در اربعین حسینی است.

وی افزود: تولید و پخش دو گزارش ویژه خبری، پوشش خبری دسته حسینیه اعظم زنجان، برقراری ارتباط با خبرنگاران مستقر در عتبات عالیات، ارتباط با خبرنگاران شهرستان‌ها و همچنین پوشش عزاداری مناطق مختلف استان از جمله پیش بینی‌های معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در روز اربعین است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: تولید و پخش ویدئو کلیپ و فتوکلیپ، پوستر، اینفوگرافیک و ... راه‌اندازی پویش مردمی حب‌الحسین یجمعنا، پخش زنده اینستاگرامی‌پیاده روی در مسیر اربعین ، دریافت و انتشار تصاویر و عکس‌های ارسالی زائران در فضای مجازی و .... از برنامه‌های معاونت فضای مجازی در این روز خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول