اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شکوه اربعین و ایجاد وحشت در استکبار

امام‌جمعه املش با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن حرکت اربعین گفت: اجتماع عظیم اربعین موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام به‌ویژه جهان استکبار می‌شود.

شکوه اربعین و ایجاد وحشت در استکبار

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به حرکت اربعین حسینی اظهار کرد: طبق روایات و احادیث، امام حسین (ع) حرارتی است که هیچ‌وقت خاموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مغناطیسی است که جاذبه‌اش جهانی خواهد شد، افزود: اجتماع عظیم اربعین جهانی است و هرسال با برگزاری گسترده آن موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام به‌ویژه جهان استکبار می‌شود.

امام‌جمعه املش همدلی، همگرایی و اتحاد بین جهان اسلام و حتی غیرمسلمان را از دستاوردهای اجتماع عظیم اربعین برشمرد و تصریح کرد: حرکت اربعین حسینی یک حرکت جهانی است که مردم به‌سوی یک نقطه و نوری هدایت می‌شوند و در این دنیای وامصیبتا به یک آرامشی می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه دنیا به دنبال آرامش بوده و جهان غرب بر روی اقتصاد، لذت‌گرایی و فساد مانور می‌دهد، گفت: دنیای اسلام بحث معنویت بوده و این بزرگ‌ترین اثر اربعین است.

رنجبر تشکیل جبهه مقاومت اسلامی را از اثرات سیاسی و مهم حرکت اربعین خواند و بیان کرد: در روزگاری که جنایت‌های زیادی در خاورمیانه و جهان اسلام توسط جبهه استکبار در حال وقوع است 20 تا 30 میلیون انسان فداکار و ایثارگر از سراسر جهان با شرکت در اجتماع عظیم اربعین توانسته‌اند در برابر استکبار بایستند و مقاومت کنند.

وی با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن حرکت اربعین گفت: باید از جهان اسلام و به‌ویژه مردم عراق و ایران که باجان خود جبهه مقاومت اسلامی را راه‌اندازی و تقویت می‌کنند قدردانی کرد.

امام‌جمعه املش اجتماع عظیم اربعین را بسترساز ظهور خواند و افزود: عشق به امام حسین (ع) همه مردم جهان را در کربلا گرد هم آورده که امیدواریم این اربعین متصل به ظهور امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول