اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده

نزدیک به ۵۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی وزارت ارتباطات شرکت کردند؛ بر اساس آخرین آمار، توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک نهاد مسؤول وظایفی را برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات مردم بر عهده دارد، بر این اساس شاخص‌هایی در قانون اساسی تعیین شده  و این وزارتخانه  بر اساس اولویت‌های دولت اقدام به اجرای برنامه‌هایی کرده است.

 همچنین نظرسنجی در سایت این وزارتخانه قرار داده شده است که مطالبات مردم از این نهاد به رأی گذاشته شده است. بر اساس آخرین آمار، نزدیک به ۵۰ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

موضوع وس یا ارزش افزوده، موضوعی است که در چند ماه اخیر توسط وزیر ارتباطات به آن تاکید شد و جهرمی از عزم جدی برای ساماندهی این سرویس خبر داد.

ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده از دیگر درخواست‌هایی است که مردم در کنار گسترش ارتباطات روستاییاز این وزارتخانه داشتند.

هوشمند سازی مدارس با ۱۰ درصد از آرا در مقام چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول