اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مصرف برق در کشور ۲ برابر میانگین جهانی است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مصرف برق در کشور ۲ برابر میانگین جهانی است و باید با فرهنگ‌سازی از اتلاف انرژی جلوگیری کرد.

مصرف برق در کشور ۲ برابر میانگین جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا منصوری ظهر امروز در جلسه بررسی هم‌اندیشی در حوزه برق که در شهرستان‌های ساوه و زرندیه با اشاره به همکاری و تعامل شایسته دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ساوه و زرندیه بیان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز در حاشیه شهرها شناسایی و جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در زمینه صرفه‌جویی اقتصادی و حفظ محیط زیست دارای اهمیت است، افزود: شهرستان ساوه و زرندیه دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

تعامل مناسب توزیع برق با سایر نهادها قابل تقدیر است

میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شرکت توزیع برق در این شهرستان در راستای تأمین برق پایدار و مطمئن گفت: شرکت توزیع برق با تعامل با سایر نهادها و بخشداری‌ها در راستای رفع مشکلات و کاستی‌ها تلاش می‌کند که خدمات ارزنده این شرکت قابل تقدیر است.

به گزارش فارس در پایان این جلسه از صنایع مشارکت‌کننده در طرح‌های صنعت برق در شهرستان‌های ساوه و زرندیه در راستای گذر از پیک تابستان تقدیر و از پروژه‌های توزیع برق در شهرهای ساوه و زرندیه با حضور مدیران ارشد صنعت برق بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول