اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

زندگینامه داستانی «شهید مفتح» و «آیت‌الله شاه آبادی» منتشر شد

زندگی‌نامه داستانی شهید مفتح با عنوان « فتح‌الفتوح دل من» و زندگی‌نامه داستانی آیت‌الله شاه آبادی با عنوان «استادزاده شیدا» از سری مجموعه کتاب‌های مشاهیر ایران از سوی انجمن قلم ایران منتشر شد.

زندگینامه داستانی «شهید مفتح» و «آیت‌الله شاه آبادی» منتشر شد

اصغر استاد حسن معمار از نویسندگان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: به تازگی از سوی انجمن قلم ایران و از سری کتاب‌های مجموعه مشاهیر مجلداتی منتشر شده که دو عنوان را بنده تالیف کرده‌ام.

وی با بیان اینکه این مجموعه ۶۰ عنوان دارد که تاکنون ۴۸ عنوان از آن منتشر شده، ابراز داشت: زندگی‌نامه داستانی شهید مفتح با عنوان « فتح‌الفتوح دل من» و زندگی‌نامه داستانی آیت‌الله شاه آبادی با عنوان «استادزاده شیدا» از این مجموعه به تازگی از سوی انجمن قلم روانه بازار کتاب شده است.

به گفته استاد حسن معمار، این دو کتاب داستان‌وار زندگی این دو چهره فعال را به خواننده معرفی می‌کنند. این آثار در قطع جیبی و برای گروه سنی بزرگسال منتشر شد.

این مولف به دیگر آثار زیر چاپ خود هم اشاره کرد و گفت: مجموعه «هفت خیز بلند» حاوی ۸ داستان کوتاه و بلند درباره تعزیه امام حسین (ع)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که مراحل پایانی چاپ را سپری می‌کند و قرار است از سوی انتشارات باغ موزه دفاع مقدس عرضه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول