اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای جزئیات «شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی و روسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بخشنامه تاکید کرده است که به منظور بهره‌‌‌‌‌مندی حداکثری از ظرفیت های ساختاری و توان عملیاتی واحدهای پژوهشی آزمایشگاه های آموزشی، تحقیقاتی و کارگاه‌‌‌‌‌‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش قابلیت پاسخگویی و ارائه خدمات پیشرفته منطبق بر استاندارهای ملی و بین‌‌‌‌‌‌‌المللی، آیین نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.

در این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای بند 6 آیین نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌نامه‌‌ مذکور با هدف ارزیابی نظام سازمانی برنامه و کارآمدی مراکز خدمات و اجزای آن، رتبه بندی مراکز خدمات و اجزای آن بر مبنای برون‌داد آن‌ها، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد و مراکز خدمات و اجزای آن با توجه به نتایج ارزیابی، اخذ تصمیم مراجع ذیربط برای ادامه، توقف یا حمایت از فعالیت مراکز خدمات و اجزای آن بر مبنای نتایج ارزیابی ابلاغ شده است.

همچنین براساس بندهای این بخشنامه، معرفی الگوهای بهتر و آگاهی دادن به مراکز خدمات و اجزای آن در مورد میزان فاصله‌ها از الگوهای مناسب و نیز اطلاع‌رسانی در مورد موقعیت آنها نسبت به یکدیگر، سنجش میزان موفقیت مراکز خدمات و اجزای آن در تحقق اهداف تعیین شده تاسیس آن‌ها و فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای رتبه پژوهشی مراکز خدمات و اجزای آن در نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی از دیگر اهداف شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی است.

شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی، شامل تعاریف، اهداف، روش ها، مراحل و دوره های ارزیابی، امتیاز دهی، رتبه بندی است که به صورت کامل و جامع در اختیار واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول