اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نعمتی: دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به سوریه فعال شود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید در رابطه با موضوع حمله ترکیه به شمال سوریه فعال شود و راه‌ حل پیشگیرانه‌ای را برای جلوگیری از کشتار مردم مظلوم شمال سوریه در دستورکار خود قرار دهد.

نعمتی: دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به سوریه فعال شود

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله ترکیه به شمال سوریه، گفت: حمله ترکیه به سوریه حتماً آسیب جدی به امنیت منطقه خواهد زد. وقتی که کشورهای منطقه خود حرمت منطقه را نگه ندارند و امنیت منطقه را زیر پا بگذارند، طبیعتاً نیروهای متخاصمی هستند که می‌خواهند حضور نابخردانه داشته باشند. 

وی افزود: در واقع ایجاد ناامنی در منطقه همان چیزی است که دشمنان فرامنطقه‌ای ما می‌خواهند تا زمینه برای دخالت‌شان در مسائل منطقه‌ای ما فراهم شود و می‌خواهند به این بهانه حضور غیرمنطقی داشته باشند که این مسئله به ضرر همه کشورهای منطقه خواهد بود. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با توجه به فضایی که در منطقه شمال سوریه وجود دارد، باید آقای اردوغان هر چه سریع‌تر نیروهای خود را از این منطقه بیرون بکشد و اگر مشکلی وجود دارد، در قالب مذاکره حل و فصل شود. 

نعمتی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این موضوع یک موضوع جدی است و دستگاه دیپلماسی ما باید در موضوع حمله ترکیه به شمال سوریه فعال شود و راه‌حل پیشگیرانه‌ای را در این زمینه در دستورکار خود قرار دهد تا مانع از کشتار مردم مظلوم سوریه شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول