اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

پرواز مستقیم اهواز - مسقط برقرار می‌شود

در دیدار اعضای هیأت بازرگانی اهواز و مشهد با سفیر ایران در عمان مقرر شد به منظور تسهیل در روند رفت و آمد تجار 2 کشور، پرواز مستقیم اهواز - مسقط برقرار شود.

پرواز مستقیم اهواز - مسقط برقرار می‌شود

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اعضای هیأت بازرگانی اهواز و مشهد به ریاست خانم عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان دیروز دوشنبه (23 مهر ماه) با حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در محل سفارت دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار سفیر ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت اقتصادی بین دو کشور، به فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری در کشور عمان و ارائه تسهیلات لازم به تجار و بازرگانان ایرانی اشاره کرد و گفت: عمان همه فاکتورهای لازم از جمله امنیت را برای سرمایه گذاری داراست و این کشور به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی دروازه خوبی برای ورود شرکت‌های ایرانی به آسیا و آفریقاست.
در ادامه جلسه رئیس اتاق بازرگانی اهواز به ظرفیت بالای استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: استان خوزستان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، تولید آبزیان، خدمات فنی و مهندسی، نفت و گاز، تولید مصالح ساختمانی، کالاهای لوکس و مواد غذایی آماده همکاری با کشور عمان و سایر کشورهای همجوار است. 
در این دیدار همچنین مقرر شد به منظور تسهیل در روند رفت و آمد تجار 2 کشور پرواز مستقیم اهواز - مسقط برقرار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول