اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

محققان و فعالان ایرانی از مراکز عطر سازی فرانسه بازدید می‌کنند

امکان یک سفر علمی به کشور فرانسه برای محققان و فعالان ایرانی صنعت عطرسازی فراهم شده است.

محققان و فعالان ایرانی از مراکز عطر سازی فرانسه بازدید می‌کنند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای بهره مند شدن از تجربیات جوامع علمی و پیشتاز در صنعت فرآوری گل های معطر، سفری علمی پژوهشی برای فعالان و متخصصین گیاهان دارویی و معطر کشور به مراکز اسانس و عطر سازی کشور فرانسه  برنامه ریزی شده است.

بازدید از مراکز مهم صنعت عطر و اسانس فرانسه، بازدید از شهر گرس (پایتخت عطر جهان)، بازدید  از موزه های مرتبط با صنعت عطر و اسانس و نیز نشست مشترک با کارگزاران  و محققین این صنعت در فرانسه از جمله جزئیات سفر فوق الذکر است.

برای حضور در این رویداد تمام محققان، پژوهشگران، فعالان اقتصادی  و دیگر علاقه مندان به بازار گیاهان دارویی و معطر ایران، تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رخداد علمی ثبت نام کنند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه های کشور، اعضای کانون گل محمدی و انجمن گلاب و عرقیات برای شرکت در این رویداد شامل تخفیف ویژه خواهند بود. ستاد توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی،کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این سفر علمی هستند.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی وفناوری رئیس جمهوری تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول