اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انهدام باند جاعلان حرفه ای مدرک تحصیلی در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از انهدام باند جاعلان حرفه ای مدرک تحصیلی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی مهر برجسته ادارات دولتی و تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی از مخفیگاه متهم اصلی کشف شد.

انهدام باند جاعلان حرفه ای مدرک تحصیلی در فردیس

بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه جعل اوراق قضائی و مدارک تحصیلی در شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این جاعل حرفه ای تعدادی مهر برجسته ادارات دولتی و تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی های صورت گرفته به جعل اوراق و مهرهای ادارات و اشخاص با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضائی همدستان متهم نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول