اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| خدمات‌رسانی دهیاران اهل‌سنت به زائران اربعین در کربلا یکی از خادمان موکب بزرگ یحیی‌بن‌زید (ع) از خدمات‌رسانی دهیاران اهل‌سنت روستاهای گنبدکاووس در این موکب خبر داد.
۱۳۹۸-۷-۲۱ ۱۵:۲۳ http://fna.ir/dclbrp
0
۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‌اول یکی از خادمان موکب یحیی‌بن‌زید (ع) در گفت‌وگویی از کربلا که تصویر آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شد،  ضمن ارائه گزارش فعالیت این موکب، از راه‌اندازی موکب بزرگ حضرت یحیی بن زید (ع) در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: این موکب در مجاورت پل «طویرج» شهر «کربلا» برپا و با مشارکت برادران عراقی برپا می‌شود.

وی بیان اینکه فعالیت این موکب از تاریخ 14 مهرماه تا 28 این ماه خواهد بود، اظهار کرد: تمامی امکانات و خدمات اعم از پذیرایی، اسکان، بهداشت و درمان، آرایشگری، خیاطی و ... در این موکب در اختیار زائران گرانقدر اربعین حسینی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 20 دستگاه خودرو تجهیزات و امکانات این موکب را به سمت کشور عراق و شهر کربلا منتقل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کاروان خدام این موکب با عازم به شهر کربلا آماده خدمت به زائران عزیز به ویژه زائران استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس هستند.

 

 

انتهای پیام/2307/ق

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول