اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رقابت شطرنج‌بازان بین‌المللی در شهرکرد

رئیس هیأت شطرنج چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌ها و دستجات آزاد چهارمحال و بختیاری، با حضور اساتید بزرگ شطرنج و بازیکنان با درجه بین المللی برگزار شد.

رقابت  شطرنج‌بازان بین‌المللی در شهرکرد

داوود فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌ها و دستجات آزاد چهارمحال و بختیاری، با حضور اساتید بزرگ شطرنج و بازیکنان با درجه بین‌المللی برگزار شد.

رئیس هیأت شطرنج چهارمحال و بختیاری افزود: دور اول این مسابقات با حضور ۵۷ بازیکن از جمله استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه و ۴۳ بازیکن دارای درجه بین‌المللی در قالب ۱۰ تیم از شهرهای شهرکرد، اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد، شهرضا و فولادشهر در محل خانه شطرنج اندیشه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: قضاوت مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌ها و دستجات در شهرکرد را داور بین‌المللی رامین کمال(سرداور) و داوران اهل چهارمحال و بختیاری نجمه السادات حسینیان و علی فتاحیان برعهده داشتند.

فاتحی عنوان کرد: تاکنون در تاریخ شطرنج چهارمحال و بختیاری مسابقه‌ای با چنین سطحی از نظر تعداد حضور بازیکنان قدرتمند، بی‌سابقه بوده است.

رئیس هیأت شطرنج چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌ها و دستجات در شهرکرد طی 2 هفته آینده  نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول