اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری در زابل و زاهدان

معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری با شعار «گردشگری و اشتغال، آینده بهتر برای همه» در زابل و زاهدان خبرداد.

برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری در زابل و زاهدان

مجتبی میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مجموعه های آموزش گردشگری با شعار «گردشگری و اشتغال، آینده بهتر برای همه» با همکاری شرکت مهارت آموز اوشیدا از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه در زاهدان و زابل برگزار می‌شود.

وی از عناوین برگزاری این این کارگاه ها به «توان افزایی دهیاران و جوامع محلی در راستای توسعه گردشگری» و «میراث ناملموس و دانش بومی اهمیت و ضرورت آن در استان» اشاره کرد و افزود: «تولید محتوا در گردشگری»، «چگونگی انتقال محتوا در فضای مجازی و چگونگی اثر بخش بودن آن» و «توریسم تجربه گرا و لزوم توجه آن در استان» برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: «کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع دستی روستایی و اقامتگاه های بوم گردی بایدها و نبایدها»، «کدهای رفتاری گردشگری»، «برندسازی با استفاده از فصای مجازی» و «بازاریابی و تبلیغات موثر» و غیره از موضوعات دیگر برگزاری این کارگاه ها هستند.

وی گفت: مدیریت و نظارت بر بخش های پذیرش ،خانه داری و پذیرایی هتل ها و مراکز اقامتی نیز بخش دیگری از دوره های آموزشی است که توسط اساتید مجرب ملی برگزار خواهد شد.

میرحسینی با تاکید بر این نکته که دیجیتال مارکتینگ بر توسعه کسب و کارهای گردشگری نقش دارد افزود برند سازی با استفاده از فضای مجازی نیز به شرکت کنندگان این دوره آموزش داده خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بزودی این دوره ها در شهرهای چابهار،سراوان و ایرانشهر نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول