اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز ثبت‌نام برای انتخاب دانشجویان نمونه در دانشگاه تبریز

ثبت‌نام برای بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه همزمان با سراسر کشور امروز در دانشگاه تبریز آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام برای انتخاب دانشجویان نمونه در دانشگاه تبریز

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز امروز با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ثبت‌نام برای بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه در راستای انتخاب دانشجویان نخبه و ارج نهادن به علم اندوزان از 20 مهرماه  آغاز تا تاریخ 4 آبان‌ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

حسین امامعلی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه دانشجویان متقاضی می‌توانند در این مدت تعیین شده ضمن مطالعه دقیق آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها اقدام به ثبت‌نام نمایند، تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://studentaffairs.tabrizu.ac.ir/fa  مراجعه کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه این جشنواره همانند سال‌های گذشته تمام مراحل ثبت‌نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، یادآور شد: فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتخاب دانشجوی نمونه هر ساله و به‌منظور شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان به پایبندی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی و با هدف افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی و فرهنگی در میان دانشجویان، برگزار می‌شود، تصریح کرد: نفرات حائز شرایط دانشگاه نیز برای انتخاب دانشجویان نمونه کشوری به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی خواهند شد.

گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از21 دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، 800 نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و 457 هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه‌های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز علمی غرب و شمال‌غرب کشور، عهده‌دار بخش بزرگی از مسوولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/ 60023 /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول