اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعزام 670 دستگاه اتوبوس به عراق جهت سهولت تردد زائران

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: 670 دستگاه اتوبوس در مرزهای چهارگانه به سمت عراق اعزام شده است تا به سیستم حمل و نقل زائران کمک کنند ضمن اینکه این آمادگی موجود است تا در صورت موافقت طرف عراقی، اتوبوس‌های بیشتری را به آن سوی مرزها گسیل کنیم.

اعزام 670 دستگاه اتوبوس به عراق جهت سهولت تردد زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد محمدی‌فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با رادیو اربعین ضمن اشاره به تردد پرحجم اما روان زائران اظهار کرد: تمام مرزها به استثناء مرز خسروی به صورت شبانه‌روز فعال و رفت‌وآمدها در حال انجام است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته حدود 440هزار نفر از مرزهایمان عبور کرده‌ و به سمت کشور عراق و عتبات عالیات عازم شدند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین عنوان کرد: 670 دستگاه اتوبوس در مرزهای چهارگانه به سمت عراق اعزام شده است تا به سیستم حمل و نقل زائران کمک کنند ضمن اینکه این آمادگی موجود است تا در صورت موافقت طرف عراقی، اتوبوس‌های بیشتری را به آن سوی مرزها گسیل کنیم.

وی افزود: جابه‌جایی زائران تا مرز به صورت رایگان و در آن سوی مرز نیز نرخ‌ها کنترل شده است و هیچ گونه اجحافی اعمال نخواهد شد.

محمدی‌فر بیان کرد: همچنین با توجه به تراکم جمعیت و گرمای هوا در مرزها، زائران در صورتی که افراد کهنسال، بیمار و کودکان خردسال همراه خود دارند به این موضوعات توجه کرده تا دچار مشکل نشوند و زمان بازگشت خود را طوری تنظیم کنند که با ازدحام جمعیت مواجه نشوند.

وی افزود: در صورتی که افراد هنوز عازم نشده‌اند ضمن توجه به این موضوعات از همراه بردن افرادی که ناتوان هستند خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول