اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بررسی همکاری سازمان ملل و تاجیکستان در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر

رئیس آژانس مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاجیکستان و نماینده دفتر منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل در آسیای مرکزی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بررسی همکاری سازمان ملل و تاجیکستان در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «شیرخان سلیم زاده» رئیس آژانس مبارزه با مواد مخدر تاجیکستان و «آشیاتا میتال» نماینده دفتر منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل در آسیای مرکزی دیدار کردند.

در جریان این دیدار مسائل مربوط به وضعیت مواد مخدر در تاجیکستان مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

ارائه کمک‌های فنی برای مقابله با گسترش مواد مخدر، ایجاد گروه‌های واکنش سریع بین نهادی در تاجیکستان، کمک به انتشار نشریه سالانه «نمای کلی وضعیت مواد مخدر در تاجیکستان» از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار بررسی شد.

سلیم زاده در سخنانی از دفتر مقابله با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل برای ارائه کمک‌های عملی و اجرای برنامه‌ها در زمینه کنترل مواد مخدر قدردانی کرد.

نماینده دفتر منطقه‌ای مقابله با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل در نوبه خود با بیان اینکه آژانس مبارزه با مواد مخدر تاجیکستان در اجرای اقدامات لازم نقش بسزایی دارد، از تقویت بیشتر همکاری‌ها در این زمینه ابراز امیدواری کرد.

طرفین همچنین همکاری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سامان ملل و آژانس مبارزه با مواد مخدر تاجیکستان را ارزیابی و ابراز اطمینان کردند که برای تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها در این زمینه تدابیری اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول