اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

چاپ بیش از نیم میلیون برگ تردد زیارتی اربعین/ تکذیب شایعه عبور از مرز با کارت ملی

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون، 527 هزار برگ تردد موقت زیارتی اربعین چاپ و صادر شده است.

چاپ بیش از نیم میلیون برگ تردد زیارتی اربعین/ تکذیب شایعه عبور از مرز با کارت ملی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ سید محمدرضا طبایی رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا در پاسخ به این سوال که تاکنون چند برگ تردد موقت زیارتی اربعین چاپ شده است، اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تاکنون 527 هزار برگ تردد موقت زیارتی اربعین چاپ و از این تعداد 508 هزار برگ به اداره پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال به درِ منازل متقاضیان و زوار ارسال شده است.

 وی افزود: تاکنون یک میلیون و 780 هزار گذرنامه و برگ تردد زیارتی ویژه اربعین توسط پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه چاپ و صادر شده است.  

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا در پاسخ به این سوال که برخی ادعا می کنند که صرفا با  کارت ملی امکان عبور زوار از مرز و تشرف به عتبات عالیات وجود دارد، بیان کرد: چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و زائران باید گذرنامه یا سند جایگزین گذرنامه که همان برگ موقت زیارتی اربعین است را با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول