اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشکیل قرارگاه رونق تولید در وزارت صمت

مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در وزارت‌خانه صمت قرارگاه رونق تولید در حال فعالیت است و امیدوار هستیم با همفکری تمام مدیران شرایط بهتر شود.

تشکیل قرارگاه رونق تولید در وزارت صمت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صادق نجفی عصر امروز در مراسم افتتاح بیست‌ ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اصفهان با بیان این‌که یکی از مشکلات عمده‌ کشور کمبود نمایشگاه است، اظهار داشت: باید با برگزاری جلسات تحریک تقاضا برای تولیدات داخلی بالا برود؛ در حال حاضر کشور به مدیران جهادی نیازمند است و جای مدیران ترسو در تصدی مسؤولیت‌ها نیست.

مشاور وزیر صمت با بیان این‌که تولیدکنندگان اکنون در خط اول جنگ اقتصادی حضور دارند که با حمایت مدیران و مدیریت صحیح قطعاً این شرایط بهتر خواهد شد، افزود: در وزارت‌خانه صمت قرارگاه رونق تولید در حال فعالیت است و امیدوار هستیم با همفکری تمام مدیران شرایط بهتر شود.

وی با بیان این‌که همه‌ ما باید در خصوص تولید ملی بیشتر متمرکز شویم، بیان کرد: ما بهترین امکانات را در اختیار داریم و باید در حوزه ساخت و تولید صنایع داخلی فعالیت بهتری را از خود نشان دهیم.

نجفی با بیان این‌که در خصوص ساخت صنایع داخلی غفلت کردیم، تصریح کرد: در همه حوزه‌ها این موضوع باید جدی گرفته شود، در مقابل تحریم‌ها نیز صنعت کشور با رشد تولیدات داخلی باید مانع فعالیت‌های خصمانه دشمن شود، از تولیدکنندگان اصفهان درخواست دارم که همه با کمک یکدیگر و دیگر هموطنان مقابل این شرایط سخت ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/63113/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول