اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضرورت آشنایی شرکت های دانش بنیان با مفاهیم اقتصاد روز

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی مرکز رشد و نوآوری موقعیت خوبی است که تحولاتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان را در استان کرمان با توجه به ظرفیت و نیازی که در جامعه وجود دارد شاهد باشیم.

ضرورت آشنایی شرکت های دانش بنیان با مفاهیم اقتصاد روز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز رشد و نوآوری کرمان با تقدیر از اقدامات مثبتی که در دانشگاه پیام نور استان کرمان صورت گرفته است، عنوان کرد: اقتصاد نفتی باید به فرموشی سپرده شود و خوشبختانه مسیر حرکتی که در سال های اخیر در حوزه دانش بنیان بسترگذاری شده در حال به ثمر رسیدن است.

وی گفت: کرمان استانی کاملا اقتصادی است و ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی و معدنی دارد و با حمایت یک فضای علمی بسیار در جبران بخش های دیگر موثر خواهد بود.

پورابراهیمی افزود: ده ها و هزاران قلم کالای وارداتی در کشور داریم که دانش تولید آنها را در داخل کشور و استانمان داریم، اتاق تعاون، بازرگانی و دانشگاه و صنعت را می توان با هم ارتباطت داد و از این دانش داخلی استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ما باید به سراغ بازار برویم، نشستی با مدیران بنگاه های اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان داشته باشیم و اقلام مورد نیاز آنها را دریافت کنیم و به سراغ صنعت تولید آنها برویم.

وی تصریح کرد: با راه اندازی مرکز رشد و نوآوری موقعیت خوبی است که تحولاتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان را در استان کرمان با توجه به ظرفیت و نیازی که در جامعه وجود دارد شاهد باشیم.

پورابراهیمی گفت: مجلس هم آمادگی کامل را دارد که حمایت های لازم را در این زمینه داشته باشد و در ساختار فعلی عمده مباحث ما اشراف روی مسائل اقتصادی باید باشد.

وی گفت: کارگروه ویژه اقتصادی با همکاری دانشگاه و پارک علم و فناوری تشکیل شود تا ایده ها و مدل های اقتصادی بیان شود و از مفاهیم اقتصادی را مطلع شوند.

انتهای پیام/3388/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول