اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«طرح مهدوی» در گلستان اجرا شد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در راستا کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) «طرح مهدوی» را در گلستان اجرا کرد.

«طرح مهدوی» در گلستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی سلمان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت‌ها و رسالت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه است.
وی افزود: در این  راستا و در جهت کمک به مددجویان بهزیستی تعداد 3 هزار و 744 کارت بیمه تکمیلی درمانی به عنوان «طرح مهدوی» بین این افراد توزیع شد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان تصریح کرد: اعتبار هر کارت 48 هزار و 500 ریال و مجموعا 181 میلیون و 584 هزار ریال است که در بین مددجویان سراسر استان با حضور مدیر کل و معاونان بهزیستی گلستان  توزیع شد.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات خوبی را برای کمک به مددجویان بهزیستی در قالب «طرح  چرخ زندگی» انجام داده که می توان به کمک هزینه کاشت حلزون، تهیه جهیزیه، توزیع ویلچر اشاره کرد.
سلمان زاده گفت: در قالب طرح «سقف امید» نیز این ستاد منازل مسکونی مددجویانی که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد انجام می دهد و در قالب طرح «پویش مردمی مشق احسان» نیز لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در شروع سال تحصیلی توزیع شد.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول