اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ستاری: فناوری‌های جدید یک میانبر برای پیشرفت علمی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:‌ فناوری‌های جدید هزینه‌ها را کاهش داده و سبب تحولات جدی می‌شود، این فناوری‌ها یک میانبر برای پیشرفت علمی است.

ستاری: فناوری‌های جدید یک میانبر برای پیشرفت علمی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه نانو فناوری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: از ۵-۶ سال پیش به صورت جدی بر روی تجاری‌سازی نانو کار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تولید محصول نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است و با پول دولت نمی‌توان محصول ارائه کرد. 

وی با بیان اینکه فناوری‌های جدید هزینه‌ها را کاهش داده سبب تحولات می‌شود و یک میانبر برای پیشرفت علمی است، گفت:‌کاری که وزارت نیرو در پژوهشگاه نیرو انجام داده بر خلاف وزارتخانه‌های دیگر که هزینه می‌کنند اما از پژوهش‌هایشان محصول خارج نمی‌شود، عملا مدیریت صحیح کار پژوهشی است که به بخش خصوصی برای تولید محصول کمک می‌کنند، این روش صحیح پژوهش از نظر ماست.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود:‌لازم نیست دولت برای ساختمان یا نیرو هزینه کند بلکه می‌تواند بستر کار بخش خصوصی را فراهم کند تا چرخه تجاری سازی خوب عمل نکند در حوزه مقاله هم نمی‌توانیم خوب باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول